*ÅRHUS*

*ÅRHUS*

Medlemmer: 497
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fireblade- gode råd
  • #1   25. maj 2009 lyt til knastkæden om den skal skiftes.

det er vel det eneste

• #2   25. maj 2009 Se evt K1's annonce her i gruppen.
    Ellers er der ikke noget specielt at være opmærksom på mht Firebladen udover de sædvanlige ting man er opmærksom på ved brugtkøb.
    Firebladen er mht kmantal en slider, jeg har en kammerat der har kørt over 300k på sin Blade uden rep andet end skift af knastkæde, strammer og ventiljustering jvf serviceintervallerne.

Mvh
    Yanks

• #3   25. maj 2009 Super duper, mange tak. Hvad er de sædvanlige ting man er opmærksom på ved brugtkøb? (yankie)

• #4   25. maj 2009 Hvis den generelle stand er iorden, er det nærmest kun knastkæden du skal tjekke op på. Det er meget tydeligt at høre på en kold motor, den står nærmest og "banker" fra højre side af motoren. Ved min egen urblade var det værst når den var kold, og hvis jeg havde holdt stille et kort stykke tid og startede op igen.
    Ellers vil jeg ikke mene der er mere, du skal kigge efter på en blade ift. køb af andre brugte cykler.

Anders

• #5   25. maj 2009 Buch, prøv at søg på emnet her i forum. Det er været oppe en million gange hvad du skal kigge på ved køb af brugt cykel.
    Held og lykke.

Mvh
    Yanks

• #6   25. maj 2009 Nu har jeg sku næsten prøvet alle mulige søgeord men kan ikk finde en skid. Måske mig der ikk magter at gøre det rigtigt...
    hilfe

Kommentér på:
Fireblade- gode råd

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce