{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projekter?
  • #1   27. nov 2008 Biver os godt har du købe det? fordi det jo os billig der fra nu

• #2   27. nov 2008 Jeg har tænkt mig at sætte to stk Godden motoere i det samme stel. Begge motoere kører på en blanding af Methanol og Nitromethan.

Jeg regner med at kunne holde maskinen under 115 kg og den skulle gerne yde omkring 140-150 hk.

Da jeg starter på en efteruddannelse i starten af januar er dog lidt i tvivl om, hvor meget tid jeg har til dragbyggeri.

• #3   27. nov 2008 det lyder os som en sjov ide

• #4   27. nov 2008 Per E:
    Det lyder spændene.

Godt, at høre min gamle gsx motor kan bruges igen.

Du opretter vel et foto album så, vi andre kan følge arbejdet?

Hilsen
    Hunter..

• #5   27. nov 2008 vinterprojekt... noget med en ombygning af cyklen. Den skal være lang og lav.... evt. ændring af udstødningssystem... måske noget vandindsprøjtning oveni intercooler også tja.. arh lad os nu se... nå ja også et sæt slicks...

vinteren er alt for kort smiley

mvh Offslow

• #6   27. nov 2008 Hehe..

• #7   28. nov 2008 vinter Projekter , ja et - at bygge en Super Gas Busa . Det startede godt , jeg købte en anden motor der lavede 200 hk + på hjulet og 155 nm og havde kørt 700 km , så skulle den lige køres ind til mit setup , ja det gik jo fint første gang med 100 % gas -anden gang spiste den knast kæden ? (billeder kan ses på min profil) nu er den i atomer for at få rettet de fejl den var bygget med og blive tunet lidt til , et håb er at lande på 210 hk + men nu må vi se

• #8   30. nov 2008 Jamen så melder jeg da også lige ind . som helt grøn MC dragracer er jeg sprunget på at bygge twin turbo på en Harley top gas bike , ja ja ved det godt men har det ok med at være skør .

• #9   30. nov 2008 hey Per

ved ikke hvem Svend er står lidt palle alene mht. det her projekt . plejer jo at køre bil og bliver også ved med det . men fik lyst til at prøve at bygge sådan et turbo projekt . cyklen er en top gas bike 1986ccm

• #10   30. nov 2008 jo jo lur du bare . det koster ikke noget ha ha . cyklen er til salg hvis du kender nogen som har mod på det . men omvendt bliver den ikke solgt er der jo nok ikke andet for end jeg må ud og race på den .

• #11   15. dec 2008 ja så fik jeg lavet rør . skal til og i gang med IC nu

• #12   20. jan 2010 status... forlænget og delvist sænket... der skal stadig laves noget mere på affjedringssetup. cyklen er sendt til mekaniker pt... venter bare spændt på den skal rulles... (ja jeg håber inderligt på omkring 240 på lakridsen, - men vi må se)... nå ja jeg ved godt jeg mangler kubikker... men der bliver ikke flere af dem i år... hehe. Men i denne kolde tid virker der som lang tid til april...:-(

• #13   17. dec 2010 ja som i nok så så endte r1'eren med 216 bhk (se video)... og jeg kom ud og køre en 3 dage i år, med en bedste tid på 201 m på 6,738.... og der burde være mere at komme efter... skal lige vænne mig til det...
    Denne vinter står i indsprøjtningens tegn...

• #14   18. dec 2010 hej
    der er meget tilbage i den endnu - nok til en tid under 6 sek. hvad vejer cyklen som den står nu ?

• #15   18. dec 2010 pas... har ikke haft den på vægten, der er ikke pillet andet af end spejlene og blinklys... også smidt turbokittet oveni... Men jeg har købt ind til afblænding af lygtehuller i en topkåbe, så lygterne ryger af her i vinter, - og min lange bagsvinger er også v. at blive lettet... så ja aner det faktisk ikke, men den vejer nok 185 kg... eller 190... vil jeg tro...

Kommentér på:
Projekter?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce