{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

køb af dragt!!! {{forumTopicSubject}}

er der nogen der kan hjælpe mig inden jeg beslutter mig for hvad dragt jeg skal købe? den "pukkel" nogen har i deres jakker hvad gavn skal den gøre? altså ala den her

http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Alpinestars-RC-1-Leather-Jacket/SubProducts/Alpinestars-RC-1-Leather-Jacket-0001

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af dragt!!!
  • #1   24. okt 2008 Hey.
    Jeg købte en Berik dragt her i starten af 08`. Den har været skøn at køre i, så den kan ihvertfald anbefales. Prismæssigt ligger den jo noget under alpinestars, Dainese, osv. Men der er en del i både SBK, SSP, og MotoGP der kører i Berik, så den må jo være god nok.

Puklen på ryggen, sidder der for man ikke skal kunne bukke hovedet bagover ved styrt. Samtidig bliver nogle brugt som camel bag, altså til væske

• #2   24. okt 2008 tak skal du have. det med mystisk udseende var også lidt min tanke men har ikke lige kunne finde ud af om der var nogen gavn af den for alm. kørere som mig.
    en der kender en forhandler der ligger i køreafstand fra grænsen hvor de sælger alpinestar?

• #3   24. okt 2008 Lasse << POT >> A: det havde jeg aldrig gættet mig til selv tak. lurede lige din profil den er vildt fed din dragt

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.697
    #4   24. okt 2008 Øhm.. Puklen er også til for at du ikke kan flexe nakken for langt bagover - med ødelagte nervebaner til følge.

Det er ikke lige så godt som en krave, men det er bedre end ingenting.

• #5   24. okt 2008 - Cartman - AK 21136 Prezz - okay men tusind tak for hjælpen

Kommentér på:
køb af dragt!!!

Annonce