{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af første dragt?
  • #1   15. dec 2011 Der skal være plads til langt undertøj (som fylder minimalt) og et rygskjold..

• #2   15. dec 2011 tja det er jo smag og behag. hvad man ønsker at have indenunder. Men vil også sige som Mirza. Selv købte jeg 2-delt læder for mange år siden, købte så det jeg ønskede, også sådan at det ikke sad super stramt, hvilket betyder her 10 år senere at jeg stadig kan være i det... Holde ud og tøffe rundt i det når jeg har været ude og køre... (ja nogengange en 8 timer i streg...) Men ja det er smag og behag. Vil anbefale dig og besøge en forhandler der har et bredt sortiment. Og få råd og vejledning der. Der får du nemlig en snak med en der har lidt erfaring og ved lidt om de forskellige modeller osv.

• #3   15. dec 2011 er begyndt at bruge en bryst beskytter også til trackdays, tog kun en enkelt session eller 2 at nænne mig til, men plads til en rygbeskytter er et must efter min mening men foretrækker begge, ikke så meget i forbindelse med at selv falde af men mere i tilfælde af at blive ramt af en anden motorcyker efter at være skvattet -
    eller har jeg ikke andet på end underdrenge, sokker og en bomulds t-shirt over en lycra agtig heldragt svedtransporterende ting

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.697
    #4   15. dec 2011 Tyndt undertøj og rygskjold, og dragten skal sidde stramt til, for den giver sig en hel del...

• Stork
    Stork Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 19
    #5   15. dec 2011 oky må lige ud og købe noget skiundertøj smiley Mange tak for hjælpen alle sammen.

• #7   15. dec 2011 Lige et input fra trackday kører mht de brystbeskyttere.... jeg har nemlig kun rygskjold, sådan et dainese wave mener jeg... har læst godt om halvvarssons model... som jeg egentlig også har overvejet... men måske man skullehave sådan en brynje i stedet? - hvad bruger folk og har gode erfaringer med til trackdays? noget der er til at holde ud og have på og som ikke hæmmer bevægeligheden for meget?

• #8   15. dec 2011 Du køber da bare en bryst beskytter, knox laver nogen (sikkert også andre) du bare sætter ind under dragten, ingen grund til at købe en brynje, når nu du har det hele, der er jo beskyttelse i dragten og du har til ryggen, så er kun fronten der mangler smiley

Kommentér på:
Køb af første dragt?

Annonce