{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Køb af dragt? {{forumTopicSubject}}

Overvejer at bestille dette Pro biker speed sæt da prisen virker ok. http://www.louis.de/_30c20ec42e5a81fea27971381d5d8c3112/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=100&wgr=772&list_total=5&anzeige=0&artnr_gr=207153 Men vil lige høre om der er nogen der ved hvordan kvaliteten er og evt hvad str. en person på 75 kg og 184 cm med lange ben skal bestille

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af dragt?
  • #1   4. jan 2008 Generelt hænger pris og kvalitet jo lidt sammen.

Nu skal jeg jo passe på med hvad jeg siger her på forum (med fare for at få på puklen)
    Men jeg fik et par probiker støvler fra louis sidste år, og må indrømme at det er noget værre bras, jeg blev nemlig også fristet af prisen, men faktum er at de er lige til skraldespanden.
    Så hvis jeg var dig, ville jeg gå efter et lidt mere anerkendt mærke evt Dainese, Held, Berik, Arlen Ness eller lign. Jeg ved godt det koster lidt mere, men tør næsten også godt garantere for at du bliver meget bedre tilfreds

Her er et skema du kan bruge til at finde den rigtige størrelse:
    (link fjernet)

• #2   4. jan 2008 Er godt klar over at pris og kvalitet for det meste hænger sammen. Men har ikke rigtigt lyst til at give for meget for dragten da pengene ikke er for store. Så havde jo været rart hvis der var nogen der havde prøvet sådan en dragt..

• #3   5. jan 2008 Da læder jo som regel er dyrre end tekstil, vil jeg da råde dig til at købe et sæt tekstil-tøj af god kvalitet frem for lædertøj af "ringere" kvalitet.
    Om ikke andet synes jeg ihvertfald at du bør besøge en af louis' butikker og prøve tøjet inden du bestiller noget

• #4   5. jan 2008 Er ikke bare sådan lige at komme et smut forbi en af deres butikker når man bor på bornholm

Kommentér på:
Køb af dragt?

Annonce