2.034 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

hvor kan jeg få skifted mit dæk billig hvor kan jeg få skifted mit dæk billig

davs ville høre om der er en der kan eller hvor man kan skifte bag dæk på min gsxr 750 da det er punkteret har købt nyt dæk skal bare ha det skifted og helst så tæt på søborg som muligt.kan jeg komme noget dæk skum i for at køre hen og få skifted dæk??? vil ikke rode med at pille hjulet af så jeg kommer med hele mc

MVH TINO

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor kan jeg få skifted mit dæk billig
  • #1   6. okt 2008 Ring tl SR auto i Valby og spørg efter Simon. 150 kr. pr dæk inkl afmontering/balancering. Bedre blir det ikke i Kbh.
    http://www.dmcn.dk/?/links/default.asp?KATEGORI=85

• #2   6. okt 2008 træk den dog ned til søborg MC ...

ps, et værksted er aldrig glad for skum i dækkene ! , det kommer sikkert til at koste ekstra tid at de skal stå og fedte med det skum du har tænkt at hælde i dækkene.. og nu hvor du søger at få det skiftet billigt, så regn også lige med den arbejdstid de også skal bruge for at tage hjulet af og på din MC

det billigste, og hurtigste er hvis du selv kommer med hjulet i hånden..

• #3   6. okt 2008 Ved Søborg skal du regne med at "bageren tager sig godt betalt hvis du selv kommer med mel til brødet"
    (link fjernet)

....Jeg siger det igen, Ned til Simon. 150 kr. pr. dæk inkl. arbejdstid.
    Hvis du ikke selv kan køre den så langt så: https://www.freetrailer.dk/default.aspx

Mvh.
    Vildand (ekspert i den billigste løsning, jeg sku næsten ha' været ansat på Rabatten)

• #4   6. okt 2008 Vildand (Kbh.S )
    På deres hjemmeside står der 150+moms (ikke det store, I know - men hvad er det?)
    OG er det på løse fælge, eller hvis man kommer trillene på MC'en? (skal også selv have skiftet, eftersom der ikke er nogen i klubben der har tid til at hjælpe må man jo søge andre steder...)

• #5   6. okt 2008 ved mc-sydsjælland koster et skifte 175 kr hvis du kommer med din mc . kommer du med fælgen i hånden 150 kr .

mht dækskum . det er ganske ufarligt at fylde det i . hverken dæk . fælg eller montør tager skade af det . det er ikke som mange tror at hele dækket fyldes med skum indvendig :-). når man afmontere et dæk hvor der har været påfyldt dækpilot så ligger der lidt vædske i bunden af dækket som lugter stærkt og det er DET .
    fælgen tørres af med lidt afrenser og så er den som ny igen .
    så glem alt om det med at du vil blive hadet af montøren . det er en skrøne !!!! .

• #6   6. okt 2008 Vildand: Hvis du er ekspert i den billigste løsning, så ville du foreslå at købe en afbalanceringstand og dækjern, og så selv gå igang med arbejdet. Der skal kun 2 sæt dæk til det er tjent ind.

• #7   6. okt 2008 jesper . hvad er du værd i timen ?.

skal man ligge og rode med dækjern selv så tager det sku hurtigt noget tid frem for at få en til det med det rigtige værktøj . og man slipper for at ridse sine fælge som jo også koster at få malet .

men ja hvis man VIL spare så kan man da hvis man absolut vil .

• #8   6. okt 2008 dækket får du sku ikke til 150 kr . det er skiftet der koster det :-D.

et dæk koster mellem 500 og 2000 kr . alt efter type . mærke. str . osv osv .

• #9   6. okt 2008 I det vestjyske kan det gøres for 150kr for skift af to dæk inkl afbalancering smiley

• #10   6. okt 2008 Jeg gav 150 ved (link fjernet) for et bagdæk sidste år...

• #11   6. okt 2008 OK Flere ting. Jeg betalte 150 kr for det hele ved SR auto Valby, og det var med af- og påmontering på MC. Måske er der 50 kr at spare hvis man kommer med den løse fælg. Det er en supergod service der. Man skal bare lige ringe og bestille tid først.
    Jesper [Lyngby] P: Ja det ville være en mulighed selv at skifte, hvis jeg bare ikke lige også var indehaver at de velkendte 10 tommelfingre. smiley

• #12   6. okt 2008 tak til alle jeg tog over til simon ved sr auto som vildand sage kanon service han sage det går nok selv om jeg kom skum i han pilleded hjulet af mc og skifted dæk og renset det for alt det skum jeg kom i :=) og satte hjulet på igen for 150 det sku go service så jeg ga ham 200 så havde han lidt til kaffen
    men tak for jeg der lige brugte tid på at hjælpe

• #13   6. okt 2008 jeg fik også afbalacering det var med i prisen

Kommentér på:
hvor kan jeg få skifted mit dæk billig

Annonce