{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Neddrosling på papir?
  • #1   2. sep 2008 Tænk på andre og dig selv... overlev et år med drosling.
    Hvis uheldet er ude, kan du ikk være sikker på at forsikringen dækker, så umiddelbart hvis du vælger at droppe forsikring, så kan du lige så godt droppe at forsikre den smiley

    Din cykel ka sagtens være sjov i sving med 34 hk..

    mvh henrik


  • #2   2. sep 2008 hvad er der forkert i det, tusindvis af tyskere gør sådan
    hvorfor så ikke købe en stor maskine fra starten ?? sådan en sv650 er jo ret lam efter en måneds tid


  • #3   2. sep 2008 hey.. nu har jeg kørt i et år. og kørt lige knap 10.000km.
    er ikke ny. hahaha

    men ja skulle måske få den droslet. :S


  • #4   2. sep 2008 Tag og drossel den.. 3-4 hundrede kroner for et brugt sæt i tyskland er da til at overkomme.. Og så er det jo bare at vise den til syn. Om du så piller det af igen efterfølgende er jo noget du må rode med.. Men det vil stadig være noget andet med en sv650 droslet end din gs500.. Der er meget mere bundtræk i sv'eren selv med drosling.

  • #5   2. sep 2008 Too Drosle or not too Drosle that is the question. Jeg er 37 og har lige fået kortet. Min mask. er IKKE droslet og jeg kører ikke en skid mere sikkert en enhver anden nybegynder, men man går bare ud fra, at når man er "Gammel" så skal man nok holde sig i skindet. Sådan noget pis at tro på. Jeg køre mindst ligeså råddent som enhver anden der lige har fået sit kørekort. Men loven er nu engang loven og hvis man ikke vil havne i en uheldig situation, ja så må man sgu bare makke ret.

  • #6   2. sep 2008 Jeg syntes det ville være rigtig ærgeligt hvis det er du gøre galt, og så vil forsikringen ikke dække, hvis du tager et liv, eller smadre en bil eller 2 så står du altså i gæld i lang tid..

  • #7   2. sep 2008 Jeg ville få den droslet... det gjorde jeg selv

  • #8   2. sep 2008 Tjae, den første 250'er jeg havde valgte jeg at drosle. Nu har jeg så købt mig en FZR 600 og den har jeg ikke droslet. Kør fornuftigt indtil du må køre lovligt, så går det hele nok smiley

    Du kan ikke købe et brugt sæt, da papirerne skal laves til dit stel-nr, så vidt jeg husker?


  • #9   3. sep 2008 Få den droslet! Som andre har skrevet, skulle du være super-uheldig at være skyld i en ulykke, så kan du se frem til at arbejde resten af dit liv uden at have nogen penge til dig selv, da alt vil gå til erstatningen, altsammen fordi du ikke lige kunne vente et år med de ekstra hestekræfter.

  • #10   3. sep 2008 Jeg har hørt en lille ide med at laserskære hullerne i ringene større(De ringe der
    drosler den i indsugningen) Det skulle jo gerne give den lidt mere end 34HK, og
    hvis det går galt kan man ikke se at der er ændret på droslingen.

    - Men indtil videre lever jeg nu fint med mine få 34HK, men jeg køre også kun
    hvor der er fyldt med sving, motorvejskørsel osv. er alt for kedeligt!:)


Kommentér på:
Neddrosling på papir?

Annonce