1.857 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 40 Svar

Efter tv2. Efter tv2.

Det vi har set i aften, det er bare med til at sætte en sand klapjagt ind på motorcykelister. Og jeg har sagt det før,,og mange blev sure, men jeg siger det igen. Jeg er røvtræt af at blive lagt for had fordi at fartliderlige ikke kan styre deres lyst. Jeg kan til nød forstå at nogen er afhængige af det "sus" eller adrenalin-kick det giver at køre med den hastighed. Men hvorfor skal det optages og udstilles??? Er der en hel del pral indblandet? Det er åbenbart meget vigtigt at omgivelserne også er klar over at man har kørt 300 km,,hvorfor??. Hvis det kun er det "kick" det giver, så kan det da for fanden være fuldstændig ligegyldig hvem der ved det,,eller tror på det..
Men åbenbart er det meget vigtig at gud og hver mand ved at man har kørt over 300,,så der er åbenbart en hel del pral involveret,,er higen efter anderkendelse..
Hvis i vil køre rigitg stærkt, så lad være med at optage det, ellers går det ud over os alle!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efter tv2.
  • #1   1. nov 2005 Her står nogle af dine svar smiley
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14

• #2   1. nov 2005 Man er godt nok et sølle menneske vis man ikke kan holde samværet med sine børn ud uden først at skulle have et "skud" adrenalin...

• #3   1. nov 2005 Ja her har været mange tråde omkring emnet, og er led og ked af vi skal udstilles på denne måde, nogen folk kan ikke lide rockerne og nu ja kommer mange mennesker til heller ikke bryde sig om MC'ister i alt almindelighed. Overvejer skrive et læser brev til TV2

Nogen der er med på en reaktion til TV 2 ?

• #4   1. nov 2005 Jan jeg er klar! tror nok man kan formulerer det noget bedre end de to der!! fordi klart det sker derude men det behøver jo ikke være hver dag og nej de fleste ligger heller ikke konstant med 260km/t

men du siger bare til Jan så stykker vi noget sammen

• #5   1. nov 2005 ja tv2 var ret gode til at generalise os til at vi alle er nogle fartliderlige spassere der altid kører alt hvad remmer og tøj kan holde....

men fakta er jo helt anerledes der er mange som har stærke maskiner som sagtens kan køre 250+ uden at det er noget der biler gjort hverdag....

jeg er også med på den reaktion til TV 2

• #6   1. nov 2005 Spørgsmålet er bare hvor meget det vil give at skrive et brev.
    Der bliver bare lagt op til debat igen, og vi har ikke en chance for at vinde mod panserne og Tv2.`?

• #7   1. nov 2005 men du siger bare til Jan så stykker vi noget sammen

Jeg er klar ....... vi må starte et brev til dem f.eks. under din profil så må vi lægge det herund hvor folk kan kommentere det og skrive deres navn under. Foreslår ligeledes at samme skrivelse sendes til Ekstrabladet vi må vise vores foragt om hvordan der generaliseres og at vi er nok hadet, udsat samt udstillet i forvejen som en flok hensynslyne idioter der blæser på lov og ret

• #8   1. nov 2005 Hey michael, snup en (link fjernet)

• #9   1. nov 2005 tjek min profil nu!

• #10   1. nov 2005 jeg syntes sku at det er et godt initaitiv at folk kan gøre noget konstruktivt i stedet for at bare svine "K" til... men som han siger... de kan jo klippe hans udtagelser som de lyster....

• #11   1. nov 2005 Emil (kbh) H
    Den kan du sq selv æde..
    Siger bare, hvorfor er det så vigtigt at alle kan se hvor stærkt man har kørt? Een ting er at man opfører sig dumt, men hvorfor skal det optages og udstilles?
    Er det mon noget med at det ikke er nær så sjovt hvis man ikke har fastspændt et kamera der viser speedometeret. Kan godt se det,,det er jo ikke nær så sjovt hvis man ikke har noget at prale med overfor sine venner. De skulle jo gerne kunne se hvilken helvedes karl man er.....

• #12   1. nov 2005 åhhh Henrik for fan ;o)

• #13   1. nov 2005 Hvorfor fanden lavede Station 2 ikke et indslag med et par pensionister på 75 der ligger og kører 75 i overhalingsporet på en motorvej???

Se det er da sidssygt. Der kan vi tale om folk der skal have klippet kortet eller hvad med de folk der overser motorcykler på landevejene og trækker lige ud fra et T-kryds.... Eller hende den travle dulle der absolut skal snakke i telefon og ligge make up mens hun skal rundt i en rundkørsel så hun ikke kan vise af med blinklyset når hun skal ud??

Personligt synes jeg at det havde været meget bedre at rette fokus på sådanne trafikanter.

• #14   1. nov 2005
    N A
    ENIG!!!

• #15   1. nov 2005 NA jeg er enig med dig, derfor burde man tage denne debat OP

• #16   1. nov 2005 N A.
    Grunden til at tv2 ikke laver et indslag om det, det er at de pensionister der gør det, de kører ikke rundt med et kamera spændt fast. De optager ikke ikke deres tåbelige kørsel og de udstiller det heller ikke på internettet. :o)
    Men der er stadig ingen der har givet et svar,,hvorfor er det så vigtig at det bliver optaget???

• #17   1. nov 2005 michael, hvis du nogensiden har krørt bare 1 km/t hurtigere end fartgrænsen tillader, så er du i præcis samme båd som de to herre der viste deres præstationer på TV2. Køre man for hurtigt, så køre man for hurtigt, resten er bare st spørgsmål om hvor hurtigt man køre. Derfor syntes jeg det er lidt dumt at beskylde dem for "ikke at kunne styre deres lyster".

Og nu tvivler jeg på at der ligger 120 timers film af de to herres eskapader på to hjul, så jeg tvivler på at de køre 300 til hverdag. Men TV2 har nok gjort alt for at få det til at se sådan ud.

Og spis så den tudekiks og lad den her sag dø ud, den er glemt om 2 uger, og vi kan aligevel ikke komme ud at køre før om 4 måneder :).

• #18   1. nov 2005 Uden at vide hvorfor man spænder et kamera fast til sin cykel inden man kører en tur.
    Vil jeg mene at det er for at have noget at vise gutterne når man står en aften i garagen og sparker dæk. Det er jo nok ikke for at sælge dem og tjene penge på det.

• #19   1. nov 2005 jeg er også med på det til tv2. mener det er en god ide. hvis vi ikke prøver at fortælle at vi ikke er nogle "labaner " så bliver næste sommer umulig at køre uden at blive stoppet 3 gange på en dag. i år er det sket jeg er blevet stoppet to gange på en dag uden at køre ulovligt eller noget. bare for at tjekke. TRÆLS
    Madvig / Jan siger i til hvis i får noget op at stå??

• #20   1. nov 2005 Så er der lidt hygge til vinteren.
    Kunne være at man skulle anskaffe sig en scooter til at hygge sig på.

http://www.fjolletobak.com/detail.php?&content=13103

Hygge

• #21   1. nov 2005 Ja, der er forskel på at køre 85 km/t og 260 km/t, men hvor går grænsen? Er det okay at køre 120? Eller 160? Eller 200? Det er jo ikke op til den enkelte at vudere, det er derfor vi har fartgrænser, og overskrider man dem, så overskrider man dem, lige meget om det er med 1 km/t eller med 120 km/t.

• #22   1. nov 2005 hmm.,.. ja hvorfor optage det... Tjo.. jeg ved ikke jeg er den eneste der sidder og "henter" diverse stunt film fra nettet.. Jeg må da ærligt indrømme, at min adrenalin begynder at pumpe, når jeg ser nogle af disse film.. Så på den måde er jeg da glad for der er nogen der optager det.. Hvad skulle jeg ellers lave hele vinteren?? smiley
    Hvorfor man optager sig selv... tjo.. det er nok som det er nævnt.."når man står og sparker dæk".. Det giver adrenalin at køre stærkt..
    En af grunden til at køre motorcykel, er FRIHEDEN... Friheden er også at køre som det passer os/mig.. Der er snart så mange regler og begræsninger, at man næsten ikke tør køre mere. Så hvis man kan få stillet nogle af sine lyster på bare at se på nogle der Ræser... SO BE IT...
    Jannik

• #23   1. nov 2005 Takker Tommy.

Jeg satser nu på at have moralsk ret og ikke teoretisk. De fleste folk der er foragede her inde er moralsk foragede, og derfor prøver jeg at vise dem at de ikke er meget bedre selv (altså moralsk/teoretisk). Og jeg vil da medgive at det ikke virker som et klogt træk at fremvise sig på landsdækkende TV, men at det kommer til at falde tilbage på michael med hans flotte cruiser, det tvivler jeg på.

• #24   1. nov 2005 Hmmmm... hvorfor er der nogen der køre med hovedet oppe i røven.. går det stærkere.. end hvis man lægger sig ned over tanken ?

• #25   1. nov 2005 Skide godt indlæg Susanne... hahaha
    Jeg ved det ikke helt men det kan da godt være.
    Tror sgu at jeg vil prøve det til næste år

• #26   1. nov 2005 godt brev madvig... det vil jeg gerne skrive under på...

• #27   1. nov 2005 Mht. brevet, så skal vi da lige have fundet ud af, om de to mc-linse-lus, også får MC-touring nyt, for så er det jo ikke kun relationer til motocykelgalleri, der skal føle sig truffet....!

• #28   1. nov 2005 udemærket brev men syntes det skal og bør nævnes hvor meget genlyd det gav her på galleriet samt ikke mindst i dk fritid motorcykel.

• #29   1. nov 2005 Ok, nu føler jeg mig ikke truffet... må jeg så godt vedlægge lidt flag i kuverten ?

• #30   1. nov 2005 Mht. brevet, så skal vi da lige have fundet ud af, om de to mc-linse-lus, også får MC-touring nyt, for så er det jo ikke kun relationer til motocykelgalleri, der skal føle sig truffet....!

Det da fuldstændigt irrelevant om TN læsere føler sig truffet ?? Det drejer sig om de reaktioner der er kommet oven på indlægget igår

• #31   1. nov 2005 Udemærket brev, Madvig
    Men hvis vi ikke høre eller ser mere til det i mediet. Må jeg må sgu holde med Henrik på denne her.Fløjte lidt inden vi går i vinterhi, og så håbe på hele lortet er glemt næste år. Der er ingen grund til at rette mere opmærksomhed denne vej,
    Desuden var den ene video optaget af mig på min BSA, Jeg havde bare lånt en Busa kåbe og gearet den to tænder.
    undskyld, det var ikke med vilje. ;o)

MVH/
    Uffe

• #32   1. nov 2005 jeg sender det og nævner lige debatten herinde også, så må vi se hva de siger

• #33   1. nov 2005 Hej.. hvad med mine flag ;o)

• #34   1. nov 2005 Jeg er med på brevet..

• #35   1. nov 2005 Hov ja.... Hvad med Susanne´s flag....:-))

• #36   1. nov 2005 Susanne, ville inderligt gerne sende et af dine flag med ;o) kommer du lige over med det??? ;o)

nej det er sendt pr. mail nu til TV2 Danmark så nu må vi se hvilken forklaring de kommer med.

• #37   1. nov 2005 Jeg vil godt vædde en bajer på, at de siger...:
    Der er ikke generaliseret... da der i starten af indslaget bliver sagt:
    En verdensomspændende kultur blandt en HELT SPECIEL gruppe motorcyklister.....

• #38   1. nov 2005 hvis de siger det så skal jeg nok komme over med den bajer der ;o)

• #39   1. nov 2005 et par ting skal lige slås fast ja, Turing Nyt er fast abonent. og det er da også fedt men lidt tønt. ja og så er der en anden ting som Emil (KBH) h og N A skriver tja det er ikke heletiden vi kører for stærkt. det er op til den enklte erson at videre ja. forstærkt er forstærkt om det er 1 km/t eller 200 km/t. det er det. grunden til at jeg lavede det stativ var for at der var mange mclister der godt kunde tænke sig at se optagelser af hele turen på Bakken. og siden er det blevet til en del mere siden da optager raceløb og dumme belister der lægger mackup børster tænder under kørsel eller får revet svinet af under kørsel. det kan bruges til meget. hvad mange bare ikke forstår er at det er ikke værer end at flyve F 16 det err farten der driver værket og så er der de dumme hoveder der stadig kun tror at en 750 kun kan køre 220 km/t men var der ikke nogen fart tosser som nogen af os er ??. ville vi ikke have formel 1 super biks. og alt det andet motorsport men i DK er der ikke nogen baner der er til at komme in på uden at det koster en formue og så er der tid på ( du får lov til at køre så længe du vinder ) pris 32,000.- kr om året ikke alle har det. så ruger vi bare de veje vi også betaler for. de har bygget 67 golfbaner af en pris på 6,8 mil pr stk og nedlagt 8 motorbaner og vores bane koster kun 2 mil og vi er ca 500,000 der elsker fart i DK og kun 23 medlemmer pr golfbane. erf det rimligt. der køres gade race i alle stor byer men er der nogen bane til dem. NEJ, selv oppe på vandel i år blev dem der kørte løb knalder uden for banen pålukket arial for at køre på pocket biks og i bil uden sele med 5 km/t er det rimligt desto mere og flere regler desto mere skider vi på det du må ikke gå over for rødt skal det så ikke også give et klip et eller ander sted. lad os få de dumme baroner på padborg park væltet af og få priserne ned så en hver kan betale så vi kan komme ind et sted hvor vi kan køre som på nyrenborg ringen 5 Euro og du kan køre så rodent du vil på tre omgange og så betale 5 Euro igen og gøre det en gang til så længe du gider få vi det er vi tappet så meget for enagi at vi simpelthen ikke gider køre så tosset andre steder og så lad os være bare lidt mere tolerante og give plads til alle.

MVH cam man

• #40   1. nov 2005 jeg vil da også gerne inviter folk til at komme og se hele den film der blev visst på tv2 så kan i jo komme med jeres kommentar bag efter og svare på og alle de ting vi er blevet brskyldt for er sande eller om det kan lade sig gøre ang fru jegnes og hindes børne have og indkøbskurv kommer rende over vejen

Kommentér på:
Efter tv2.

Annonce