{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Pas på der er glat! {{forumTopicSubject}}

Pas på allesammen!! Der er sgu ved at være glat derude, det fandt jeg ud af i går... ramlede lige ind i en bunke visne blade i et sving, og vupti, så lå jeg ude i grøften og rodede rundt! Slap dog billigt, bortset fra en go røvfuld!

Husk forresten at se station 2 i morgen (mandag)..det handler om mc!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas på der er glat!
  • #1   30. okt 2005 Jeps, man skal holde sig til de store tørre veje hvis man vil ud at trille.

Godt der ikke skete noget med dig.

• #2   30. okt 2005 Jeps - det er sgu ved at være lidt mc-fjendligt vejr. Jeg regner med at hive cyklen ind i løbet af næste uge, og sige slut for den første sæson.

Hvad med cyklen, skete der noget med den?

• #3   30. okt 2005 Ja kørte også nok de sidste 100km idag. Perfekt vejr, dog er vejen tit fugtigt og glat i svingene, hvor der er skygge. Heldig der ikke skete noget med dig, håber cyklen klarede det rimeligt smertefrit.

• #4   30. okt 2005 Ja der er squ glat, tog også en tur for noget tid siden, jeg slap med lidt skræmmede knæ, men min mc var så ikke så heldig at slippe uden skræmmer, øvøv! Men godt der ikke skete dig noget!

• #5   30. okt 2005 Ja har været ude og vaske den grundigt på værkstædet
    og er lige kommet hjem, den fik godt nok en go spand kul skulle lige afreagere inden den skal ind og stå i sommerhuset =0) Men det var vist også sidste tur og set gik godt... Tak for denne gang =0)

• #6   30. okt 2005 Jeg har selv lige sat min ind i dag.
    Det er en sørgelig dag, men det kan jo ikke vare ved smiley
    Ja, husk station 2 i morgen, tror det bliver spændende.

• #7   30. okt 2005 Jeg var også lige ude og køre en tur idag...
    Fra Esbjerg til Vejle.. Fik så mad på Sandwice shoppen:) den kan jeg sq kun anbefale:) de smager sq godt og de er MEGA.. Køre tit der over:) nå men jeg fik så noget at spise og kørte så hjem igen... Det er jo en lille tur på ca 200km:) dejlig tur at køre... Det bliver nok også min sidste i år smiley

Man skal holde øje med vejen når man køre for der var godt nok også nogle steder der så glat ud..

• #8   30. okt 2005 ja det er ikke sjovt længere, jeg var ude sidste lørdag og fik hjulslip 3 gange, den ene gang med begge hjul, de 2 andre "bare" med baghjulet,,,,,,,,, Så er det ikke sjovt længere, det bliver nok heller ikke til mere i år, for mit vedkommende!!
    Det skal lige siges at jeg klarede mig igennen uden at måtte ned at bide, heldigvis ;o)

• #9   30. okt 2005 nå martin skal den allerede ind.. Hmm jeg venter lige og ser tiden an.. der kan stadig komme et par gode dage i november smiley

• #10   30. okt 2005 Cykelen slap også forholdsvis billigt...et brækket sidespejl, og desværre også et par knæk i kåben smiley men det må jeg jo lige få kigget på her til vinter! Hygge

Kommentér på:
Pas på der er glat!

Annonce