1.048 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "pas på der"
Pas på derude.
Tja. Der er risiko ved at køre motorcykel som de fleste nok ved. Ligemeget hvor god en fører man er, er det svært at vide sig sikker. Jeg havde en mindre episode sidste sæson der var lidt for tæ...
Tja. Der er risiko ved at køre motorcykel som de fleste nok ved. Ligemeget hvor god en fører man er, er det svært at vide sig sikker. Jeg havde en mindre episode sidste sæson der var lidt for tæ...
Skrevet af: Don D - 2. jun
pas på der ude!
Ved ikke advarslen har været sendt af andre.. Men nu får i den så. Dette skete for mig ude foran Føtex, og det kan ske for jer også!!!! Svindelnummeret går ud på, at 2 unge piger kommer over ti...
Ved ikke advarslen har været sendt af andre.. Men nu får i den så. Dette skete for mig ude foran Føtex, og det kan ske for jer også!!!! Svindelnummeret går ud på, at 2 unge piger kommer over ti...
Skrevet af: TTM-TO THE MAX aka sneppen . - 9. sep 2009
Spar penge på din forsikring
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.504
aug 2009
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 474
"De to mænd kørte på en Kawasaki Ninja, der med politiets ord er en rigtig 'racer-motorcykel'."
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 161
aug 2009
Synes bare det er en lidt underlig påstand politiet kommer med... det er lidt som om de giver cyklen skylden, fordi det er en cykel, som KAN køre stærkt...
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 161
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 15 Emner: 41 Svar: 475
Trist det er det. Endnu en grund til at passe på derude
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 32 Svar: 199
Hvad der har været skyld i ulykken....Ja, hvis der var blevet kørt med 60kmt mon så der var sket noget..Mon ikke det er farten der dræber..
Måske skidt på vejen...Et dyr...Men er der så mange m bremsespor, må der være opstået noget pludseligt.
Tris,t tragisk og endnu en familie er ødelagt..
aug 2009
først 200 meter bremsespor, og stadig derefter er der fart nok på til at den er dræbende + cyklen bliver slynget 5 meter op i luften... De har vist heller ikke helt holdt sig under en 100% overskridelse af fartgrænsen
pas på der ude