2.138 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Mekaniker til ombygning af mc Mekaniker til ombygning af mc

Hej..
Jeg har en gammel Suzuki GS 1000 som jeg tænker lidt på at få lave om til en fed "cafe-fighter" lidt ala wrenchmonkees cykler eller som mange har gjort med kawasaki z 1000 fra 80erne...

derfor søger jeg en mc mekaniker/værksted hvor de laver komplette custom-ombygning efter ønske osv..kunne forstille mig at en tysk doner-cykel blev ofret, og den gamle GS'er fik et nyt liv...

nogle som kender værksteder hvor de gør sig i den slags special-opgaver, ud over wrenchmonkees selvfølgelig..? de må gerne ligge på sjælland eller i Kbh..

mvh Andreas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mekaniker til ombygning af mc
  • #1   16. jul 2008 hej Patrick..tak for tippet, de ser ud til at have styr det, og vil da give dem et besøg inden længe...

kom gerne med flere special-mekanikerer hvis i kender nogle..er i gang med at undersøge div muligheder min lidt sløve GS'er...

• #2   16. jul 2008 mere præcist drejer det sig om en ny motor (gsx1100r, 1200 bandit eller gsx750F) som jeg har set andre har fået ind i stellet...
    derudover fælge, bagsvinger og forgaffel..plus lidt extra retro-lir...:-)

• #3   16. jul 2008 hej Andreas. Eventuelt www.bikx.dk i Næstved. Søren vandt sidste år både for flotteste figther + cruiser. han er Suzuki dealer smiley

• #4   16. jul 2008 jeg vil umiddelbart tro at WrenchMonkees er dem der kan lave det til den bedste pris. Alternativt skal du "udlicitere" - opgaverne. Altså få een til håndtere hjul, en anden til...

Mvh, Henrik

• #5   16. jul 2008 Ja jeg kan jo evt selv komme med doner-cyklen...og så lade en traditionel mc-mekaniker lave det store arbejde, hvorefter WrenchMonkees eller andre shiner den...
    er bare på udkig efter en samlet pris for hele ombygningen...men vil ringe rundt og høre nærmere...

• #6   16. jul 2008 har du de dele der skal til eller skal de opstøve dem til dig også vis du vil give en hånd kan jeg godt hjælpe dig

• #7   16. jul 2008 Hej Ras
    Jeg har kun det gamle gs-jern og skal ud og finde resten..
    fed cykel du har dig, vil gerne ha min i stil med din, bare lidt mere old-school...:-)

hvordan kører din med bandit motoren, og må jeg spørge hvad din har kostet i ekstra dele..?

• #8   21. jul 2008 Hey Andreas..
    Du skriver bare når du er klar, vi tager os gerne af din maskine !

• #9   21. jul 2008 den gå rigtig godt med bandit motor og der er smidt ca.12000 i dele men det er klart at vis man vil have spe. dele bliver prisen en anden

• #10   21. jul 2008 Du kan evt. også tjekke min ud, det er også ras. der har stået for designet af den, og hjulpet mig meget med at ombygge min gamle gs´er.. smiley

Mvh. Mathias

• #11   22. jul 2008 hej Ras og Mathias...
    okay det er da en okay pris, hvis motoren er med i der...og tro mig Mathias har kigget mange mange på begge jeres fede bikes....

skal dog lige ha styr på på div ting plus økonomien før jeg kaster mig ud i ombygningen, men er i gang med at undersøge div ting og priser.....

WrenchMonkees: jeg gir lyd fra mig når tid er..:-)

Kommentér på:
Mekaniker til ombygning af mc

Annonce