{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

hvor grundige er de til syn? {{forumTopicSubject}}

hej

Jeg er i gang med et bobber-projekt af en Suzuki gs 450 (den var billig og 1. projekt)
Har hørt de kun bruger 15 min på at syne den, så hvis man laver ændringer der ser proff ud, slipper de nemt igennem.
Hvad har i prøvet med syn?
Har de tegninger for alle mc'er, til at tjekke med, eller går de kun op i sikkerhed og lys, hvis den ikke ser mærkelig ud?

mvh Brian

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor grundige er de til syn?
  • #1   29. jun 2008 Hvis ellers din ombygning er lavet forsvarligt og ikke bare er bikset sammen med en bolt fra hver by og ståltråd, gaffatape osv, så tror jeg ikke du har noget at være bange for. Synsmanden kan jo også se om det er skruet ordentligt sammen og ikke bare lavet som hovsa løsninger, tag den tid det nu tager for at lave det godt fra starten af, så skal det nok gå godt.

• #2   30. jun 2008 Det tog under 15 minutter at syne min bimmer, da jeg købte den. Synsmanden kørte en gang rundt på pladsen, tjekkede lys og bremser og det var det.

Jeg kiggede da lidt, for jeg troede, at den skulle have et større gennemsyn, som det ofte er tilfældet med biler. Men det var selvfølgelig også en lørdag eftermiddag, og mc'en er da også fin og fejler intet.

• #3   30. jun 2008 Har ikke lige prøvet at få synet noget ombygget, men kør ned til Dansk Bilsyn i Skanderborg...De er til at snakke med og så er der et par kroner at spare. Men nok lidt bedre hvis den også skal have toldsyn

http://www.danskbilsyn.com/

• #4   30. jun 2008 hvad med at få den synet inden du går igang med at ændre den..

der skal ikke meget til for at syne en MC, det hele skal bare virke, og være tørt (ikke savle)

Kommentér på:
hvor grundige er de til syn?

Annonce