{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Invite Suzi V2 træf i Harzen til sommer.? {{forumTopicSubject}}

Kald mig gerne optimist eller naiv ! smiley smiley Jeg tilslutter mig Sku Günther og Jürgen der kaster denne invitation rundt smiley noget skal der ske! :

Suzi VX800 smiley Intruder, M & L, små og store SV’in samt DL’ere smiley
Og dybest set ALLE andre der har tid og lyst til et kanon træf sidste WE i juni. smiley
VX800.de inviterer til deres 20års træf, der åbnes for bookning d. 30.mar.
Der er masser af plads i MC byen ‘Harzlodge’ også plads til telt hvis du hellere vil det - Der mangler ikke noget hverken hvad angår mad og drikke, levende musik og forrygende!! køreture ofte 2 ture pr. Dag.
Det er jo grundige folk så de 8 gange jeg har deltaget har vi ikke kørt samme ruter endnu, tur planlæggerne er tidligere politifolk så udover at have tjek på ruter m officials osv. indgår frokost der er bestilt i forvejen som en del af dagens rute, - derudover har vi været steder hvor der ikke ellers er offentlig adgang .. smiley
Deltagerne vælger sig ind i hold efter hastighed så der er underholdning til alle uden at det hele klumper sammen. smiley smiley
(deres sats går indtil videre på at vi til den tid alle er vaccinerede og evt. har et covid pas eller andet tilsvarende. Ellers udskydes det selvfølgelig smiley smiley )
https://www.vx800.de/
Som regel er der MC buddies fra det meste af ævropa smiley så vi kommer langt med en gang hakkebakke engelsk smiley smiley
Kom glad smiley

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Invite Suzi V2 træf i Harzen til sommer.?

Annonce