Uheld, folk er for dumme... {{forumTopicSubject}}
Her til morgen, på vej til arbejde, kørte jeg forbi et motorcykeluheld. Så cyklen, der lå krøllet godt og grundigt, og skyndte mig ellers forbi. Der var ambulance, politi og ellers en kødrand af mennesker der blokerede vejen for alt og alle der kørte forbi.
Jeg syntes det er for RESPEKTLØST at stoppe op, forhindre ambulancefolkene i at gøre deres arbejde, bremse trafikken og udsætte andre for gener/farer.
Og i det store hele, manden ligger og er måske hårdt kvæstet, der er stemmer, blikke, kommentarer....
LAD FAGFOLKENE GØRE DERES ARBEJDE og se en film i stedet, hvis i vil se blod.
Den skadede har det hårdt nok og har ikke brug for hverken sympati, eller medfølende blikke eller hvad man i sin nysgerrighed kan komme med af undskyldninger for at stoppe og glo
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 93
dec 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 18
Han var sq en klog mand
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 174
dec 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 18
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 11 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 9 Svar: 746
Hvis du står og er "tilskuer"ved et uheld så er du faktisk i vejen for folk der skal udføre et job. Det er du ikke hvis du sidder for kassen og ser tv-avis.
Man har hørt om "utilpassede unge" der kaster sten efter ambulancer, brandslukningskøretøjer og Politi. Jeg kan ikke huske jeg hørt at de smider sten efter deres fjernsyn.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Når det så er virkelighed stimler folk imidlertid sammen for at få et kig. Jeg har endda set folk løfte deres børn op, så de kunne kigge med!
Jeg forarges også - men jeg ved ikke helt, hvad jeg skal have det i.
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 575
Respektløst, det er det!
jul 2006
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 11 Svar: 225
hvis bare et menneske tænker sig om efter at have læst denne tråd, så er der noget at have det i.
Det er ok at give sin medforargelse til udtryk, det kan også give folk noget at tænke over.Så har man noget at have det i.
Det er jo folk der faktisk har noget at sige om sagerne, derfor et forum.
Men du har ret, hvis det bare er for at sige at man er enig, men har måske ikke noget at have det i....
Så er det måske lidt spild af tid
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 575
Så kan man jo tænke lidt over det....
aug 2005
Jer tror faktisk, at du misforstår mig:-)
Jeg synes bestemt, at tråden er relevant. Det jeg føjer til er, at alle mennesker jeg nogensinde har spurgt, mener ikke ulykker er underholdning, og de bliver forargede.
Det der så virkelig undrer er, at der så alligevel er så mange, der griber enhver lejlighed til at få en kigger - det ved jeg simpelt hen ikke, hvad man kan gøre ved
aug 2005
jul 2006
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 11 Svar: 225
Der er SÅ mange der lige mener man skal se nogle blive tværet ud over asfalten. Men hellere på afstand på en skærm, end at gå i vejen. Og det er der jeg blev så forarget. Da den kæmpe mængde mennesker stoppede op og så trafikken gå helt i stå.
Derfra min harme...
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 150
Til Rene - Synes ikke man helt kan sammenligne '' real life situation '' helt med hvad man bliver belemret igennem fjernsynet - men er tilbøjelig til at give del ret.
Mvh Kim
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.137
Uheld, folk er for dumme...