Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  intensivt kort
  • #1   22. jun 2008 Lovens krav siger min. 14 undervisningsdage, så det var i gamle dage man kunne det.

• #2   22. jun 2008 Tror jeg så det for et år siden... noget med to eller tre weekender. Så strækker det sig egentlig også over 14 dage og overholder den lov, vel........som jeg tolker det.

• #3   22. jun 2008 ...og så er der lige de vanvittige ventetider hos Politiet på 4 - 14 uger alt efter hvor i landet man skal op. Først på teoriprøve og derefter på praktisk prøve.

• #4   22. jun 2008 Tvivler på at det pt. kan lade sig gøre under 1 mdr.

Efter kommunesammenlægningerne og at borgerservice nu står for køreprøver/teoriprøver er der blevet markant længere ventetid, så...

• #5   22. jun 2008 M&M: Njaaaahh... den går ikke. Politiet kigger i lektionsplanen og ser om aspiranten har været til undervisning 14 dage/aftner. Altså ikke kalenderdage, men min. 14 forskellige datoer. Ellers bliver man afvist til prøven, og det ville sku' være surt med de ventetider.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
    #6   22. jun 2008 Samme her.

Det korteste jeg har hørt om i nyere tid var 5 uger...

• #7   22. jun 2008 hmm....øv altså.

Skal tage det næste år, håber jeg....og vil gerne nå det inden min barsel slutter. og inden sæsonen starter. og når jeg så også liige skal have fundet den perfekte cykel, passe et spædbarn og tabe en masse kilo...så må bare noget af det godt gå lidt hurtigt...

• #8   22. jun 2008 M&M:

Der laaaang tid til næste år. Meget kan nå at ændre sig.

Måske har ministeren privatiseret køreprøveafviklingen på samme måde som bilsyn og vupti, ingen ventetider.

Måske har alle køreskoler – som tidligere – lov til at forudbestille prøver. De kan så planlægge efter forventede antal elever og dermed meget kort ventetid for den enkelte.

Så lad os håbe det bedste.

• #9   22. jun 2008 der reklameres meget med generhvering på weekend kursus...måske det du har set..?

Kommentér på:
intensivt kort

Annonce