Jeg er vist solgt... {{forumTopicSubject}}
Jeg er nødt til at få fat i en maskine snarest, jeg har en uro i kroppen, og denne side hjælper ikke ligefrem på det
Jeg havde egentlig bestemt mig for en SV650s med det hele... bundkåbe, hugger og what not.. Jeg synes rigtig godt om modellen, V2 og forsikringsmæssig til at betale via IF, som jeg allerede har alle mine forsikringer i.
Men så skete det, jeg fik feber, Duc-feber. Jeg troede, de var mere eller mindre uden for rækkevidde, både mht. indkøb og forsikringer.
Det er de ikke, særligt ikke SS modellerne som jeg kigger på (620-800).
Jeg har fumlet lidt omkring på forummerne herinde, og mener at kunne læse mig til at duc's ikke går mere istå end andre, og de heller ikke er markant dyrere at servicere end mange andre mærker (hvilket egentlig ville være underordnet, siden jeg skal skal skal have sådan en her ).
Mit spørgsmål er dette, som jeg ikke rigtigt kan finde en post om, køb privat eller hos forhandler?
Jeg har ikke meget styr på mekanik... jeg er selv tømrer, men siden der ikke er meget træ i en MC, hjælper det ikke meget... Derfor er jeg nok personlig mest til en forhandler, men hvilken ved jeg ikke.. Jeg er fra Hobro i nordjylland, så umiddelbart ville jeg vælge Feldballe, er der nogen herinde, der har enten gode eller dårlig oplevelse vedr. denne forhandler?
Håber I kan hjælpe, for imorgen ringer jeg til banken, og derefter er det ud i det blå og kigge på dyr
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.934
Men de plejer at sige at Feldballe er et helt vild dygtig, billig og hurtig værksted der virkelig har styr på tingene
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.698
Når du så får den, kan du gøre dig dine egne erfaringer mht stabilitet osv - det skal andre ikke prædike for dig.
Feldballe hører man meget godt om, så det tror jeg ikke du skal være bange for.
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 95 Svar: 439
BC
nov 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 226
jun 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Lige et enkelt spg mere, hvis nogle kan svare på det...
ETU er den billigste forsikring jeg kan finde (Duc 800ss til 6200 for kasko, jeg er 28 og har egen bil/hus og sådan), er der nogle, som kender til ETU og har noget godt/skidt feedback på dem?
Mvh Christoffer
Jeg er vist solgt...