3.339 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Anmeldelser af MC center Anmeldelser af MC center

Davs knægte og Piger !

Så kom min anmeldelse af Køge MC centere endelig på nettet. Klik ind på www.dmcn.dk og find Køge MC center under "forhandelere og værksteder"
Her kan læses div. anmeldelser af Køge MC center inkl. min egen.
Efter endt læsning, så ha historierne med i baghovedet næste gang i handler MC. Det er så nemt at blive snydt hvis man er lidt ivrig ! smiley

MVH Nordskov

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anmeldelser af MC center
  • #1   8. okt 2005 Sikke noget!!! Jeg har det også sådan, at jeg helst selv, vil lave mine rep, det er sq så træls, at gå fra et værksted med en følelse af, at de har taget røven på en.... og det har jeg også prøvet et par gange....

Føler med dig.

-Michael

• #2   8. okt 2005 syns det er godt skrevet. kanon side...... håber da din mc er tip-top igen... mvh Carsten

• #3   8. okt 2005 Ja, jeg har jo læst om det før.. Godt nok noget svindel!!

Jeg har også været derinde en par gange og kigge på de forskellige cykler og også nogle handsker. De spørger da lige hurtigt om de kan hjælpe, men det har jeg bare sagt nej. En dag jeg var der snakkede han i telefon, godt nok med en han kendte (ikke en kunde), men han stod og bannede i telefonen. Ingen god påvirkning på de øvrige kunder der måtte overhøre det.

• #4   9. okt 2005 Køge Mc er et lorte værksted.. Lad os boycotte pisset!!!

• #5   9. okt 2005 HØRT ! Marin M, jeg giver dig ret...
    Min MC er i tip top stand igen, efter jeg selv som igen forstand på motore har, har pillet, skilt, samlet, skilt, samlet, pillet og pudset ! Men damn nu kører det også godt smiley

Kommentér på:
Anmeldelser af MC center

Annonce