1.649 visninger
|
Oprettet:
MC Tema i Lidl. 2. og anmeldelser. {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har før lagt linket ud, men vile bare lige advisere dem der ikke så det forrige. Temaet starter i morgen d. 25/3. Så skynd dig ud i din lokale Lidl butik og køb en hjelmhue, før din autonome nabo.=D
(link fjernet)
Hvis der er nogen der køber noget af det. Jeg tænker specielt på Hjelme og intorcomanlæggene, kan i så ikke lige skrive en lille anmeldelse på dene tråd, om det er ok til prisen og om de com-anlæg funker overhovedet.
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.938
feb 2005
Følger: 29 Følgere: 21 MC-er: 5 Emner: 112 Svar: 970
Nyrebæltet var en investering jeg kom til at købe, men ikke har haft behov for... Du kan købe den hvis du har lyst?
Rygskjoldet har jeg brugt 3 gange, men er lidt træt af at bæltet det folder og krøller på maven... (Er ikke bygge til såden en robust en som jeg... ;p)
Så det kan du også overtage hvis det er?
Intercomsne, ser ud til at være ok til den pris de koster, men mere skal man heller ikke forvente...
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 667
Umiddelbart virker sættet rimeligt robust - det virker ikke som noget, der går i stykker i løbet af 5 minutter. Det har vox-funktion, som jeg håber MEGET på, er nogenlunde okay (gider ikke bruge send-knappen). Displayet er baggrundsbelyst, med ur.
Hvis bare sættet fungerer rimeligt op til 100 km/t, er det alt rigeligt for mig. Jeg skal ikke bruge mere, når konen kommer bagpå...
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 667
Plus:
- Sættet virker robust og dyrere end det rent faktisk er
- Rækkevidden er helt fænomenal, mere end 1 km i tæt bebyggelse.
- Sendknap-funktionen virker rigtigt godt
- Lav støj i transmissionerne, bedre end forventet
- God batteritid (jeg har prøvet det det meste af i går, og batterimåleren er stadig på fuld med de medfølgende batterier)
- Hovedtelefonerne fylder ikke ret meget
- Både hovedtelefoner og mikrofon kan fjernes fra hjelmen (monteret med velcro)
Minus:
- VOX-funktion er stort set værdiløs (meget ufølsom, selv på mest følsomme niveu)
- Mikrofonens arm og montering fylder rigtigt meget (svært at montere i hjelm med lille skal)
- Menufunktion er lidt kringlet
MC Tema i Lidl. 2. og anmeldelser.