{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Punktering. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Syntes lige jeg ville dele dagens oplevelser med jer, Kæresten og jeg er ude og køre en tur i dag i det gode vejr, da jeg rundt i en blød venstre kurve kører over et eller andet som jeg ikke når, at se. Hmm tænker jeg det var nok en lille sten, og fortsætter lystigt. 300 m længere fremme stivner smilet som ellers har været limet på mig siden jeg fik min nye knallert, og jeg må bremse ned og konstatere at bagdækket ganske har tapt pusten... Fuck, 30 km hjem og næsten 30 grader, nå men frem med fonen og ringe til en kammi som til alt held både er hjemme, har trailer og lyst til at hente os. På vej hjem ringer jeg til Hanning MC, velvidende at der er lukket. Ikke desto mindre får jeg lov til at komme med det dæk jeg havde liggende i garagen og skfte det ødelagte (1632km gamle dæk) ud... To timer efter er jeg på vejen igen... STOR tak til Lars og Hanning MC ( Vagn ) Der er lige nogle gentjenester der skal betales...
Hilsen Bent. Hav en god dag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Punktering.
  • #1   31. maj 2008 super service, hvor meget var det ødelagt?

for ved louis har de nogle kits som man kan reppe med på vejen, og så køre indtil man får skiftet, udelukkende som forsøg har jeg kørt med en i mit dæk (som punkterede) har kørt med den over 4000 km nu, og den holder stadig luft

• #2   31. maj 2008 Indvendigt var der en 3 cm lang flænge, udvendigt var der nærmest en stor stjerne så jeg skulle ikke nyde noget af at forsøge at redde det..
    Bent...
    PS. Ja de er super flinke derovre...

Kommentér på:
Punktering.

Annonce