{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mc der hilser
  • #3   24. jul 2004 Ha ha !! fuld forståelse hvis det er sådan smiley

• #4   24. jul 2004 Bandit#1 Den var sgu go! ha ha ;o)

• #5   24. jul 2004 Det er ikke kun mig der venter lidt med hånden når jeg passerer en HD?
    Dem med rygmærke hilser sgu aldrig igen (mærkeligt;)).

• Michael C
    Michael C Tilmeldt:
    jul 2004

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 1
    #6   25. jul 2004 Når man vælger sin MC ud fra hvad er er cool, og smart så handler det om forfængelighed, og manglende selvtillid, det er problemet, De må tro at vi andre tænker at her kommer en med sej fyr med store NOSSER der skider en et stykke , men de er i virkligheden bange for at bekende kulør af frygt for at andre af deres slags vil latterligøre dem.
    Lad dem være, de har ikke andet i livet end deres MC og har højst sansynligt ikke tankevirksomhed nok til at danne fællesskab med os andre.... ... and so what

• #7   25. jul 2004 Ved i ikke hvorfor folk på HD ikke vinker ?? Kan man køre trillebør med een hånd ?...............:-)))

• #8   25. jul 2004 som alle andre kender jeg "problemet". og hænger nok sammen med detaljen om hvor tit en hd ejer kommer forbi en og spørger om hvornår man skal have "rigtig mc" og inden for 2 km dagen efter ligger de eller deres venner og skruer på en.hvis en "rigtig" motorcykel er en der bremser som en japser fra 70, styrer som en fra 50, acc som min gamle kadett(på trods af 1400ccm;-)) og holder dårligere end gennemsnittet af værktøj fra harald nyborg, kan jeg sq nemt nøjes med en uægte smiley

• #9   25. jul 2004 må dog lige tilføje at i udlandet er problemet der ikke. der er de som os andre. åbenbart bare herhjemme at en stor del ikke kan fatte at vi alle er i samme båd. men med de vibrationer kan det måske også være svært.

Kommentér på:
mc der hilser

Annonce