305 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

jonas h
jonas h
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

Kørekort Kørekort

Hej MC entusiaster,

Kender i et rigtig godt sted at tage mc kørekort i københavnsområdet ? Der er måske ikke forskel på de forskellige steder? Jeg snakkede med tiptoptrafik idag, og de ville kun undervise i mc kørekort, hvis man havde bilkørekort i forvejen, - idiotisk!

På forhånd tak,

Mhv Jonas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørekort
  • #1   22. jul 2004 Kender flere køreskoler der har det princip med "kort til bil " og tro mig, det er ikke idiotisk. Men det finder du jo nok ud af med tiden hvorfor.

Pøj pøj med kortet...............

• jonas h
    jonas h Tilmeldt:
    jul 2004

#2   22. jul 2004 Der lå tilsynladende en køreskole lige ved siden af hvor jeg bor, jeg har netop været henne og snakke med dem, de kunne vejlede proffesionelt, og de rådede mig også til at tage bilkørekort først, - foreskellen var bare, at de havde nogle argumenter for det! Hende fra tiptoptrafik var direkte dum at høre på! Jeg har derfor meldt mig til bilkørekortet fra på lørdag, så tager jeg mc kørekortet efterfølgende! Tak for hjælpen.

Mhv Jonas

• #3   22. jul 2004 Har hørt det samme både fra køreskoler og andre,
    men det er aldrig lykkedes mig at få et sagligt svar.
    Så jeg vil da egentlig gerne vide hvad begrundelser i har, eller har hørt.

M.v.h.

Jacob

• jonas h
    jonas h Tilmeldt:
    jul 2004

#4   22. jul 2004 På den lokale køreskole rådede hun mig blot til det, fordi at den motorsagkyndige ved prøven, med overvejende sansynlighed, ikke ville stemple mig som en "kåd motorbølle" der bare skulle have mc kort hurtigst muligt, for at komme ud og slå mig selv og andre ihjel. Et sådant tip tager jeg naturligvis imod med kyshånd. Men hos tiptoptrafik begrundede de det med at det ville være for farligt at lære at køre mc, hvis man ikke kunne køre bil. Fuldkommen vindblæst svar.

Kommentér på:
Kørekort

Annonce