{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

ali n
ali n
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10

cbr 600 køb {{forumTopicSubject}}

hej allesammen
Jeg skal til at købe min første motorcykel, og har en honda cbr 600 i tankerne. Mit budget til motorcyklen er på 50K (udover beklædning). Mit spørgsmål er så, om jeg kan få en ordentlig cbr 600 for de penge? Eller en anden mc?

Ps. det skal være en motorcykel jeg ikke bliver træt af at køre på i løbet af en et par uger, og den skal være med kåbe, og rimelig hurtig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cbr 600 køb
  • #1   10. maj 2008 cbr600F2 kan findes til 50.000 og hvis det er den type mc du søger mener jeg ikke du kan finde noget til 50 der kunne dække dit behov bedre.

• ali n
    ali n Tilmeldt:
    maj 2008

#2   10. maj 2008 tusind tak Kim. Er er der så nogen der ved om det er en pålidelig maskine, der ikke går i stykker i tide og i utide?

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #3   10. maj 2008 Det kommer HELT an på vedligeholdelse af den.

• #4   10. maj 2008 jeg har da en kollega der har en cbr 600 fra 95 til salt til 50000.

• #5   10. maj 2008 Startede selv på en F2'er, og det er en helt anden verden, end de fleste skolecykler man får lov at køre.

Min var pålideligheden selv, pånær en færdig benzinventil under tanken, som kostede 250kr. at skifte.

På landevejene er den fint velafstemt mellem komfort og sport, forstået på den måde, at man kan køre langt på den, uden at blive træt af kørestillingen, og samtidigt sportslig nok til, at man ikke føler der mangler noget, når man rammer svingene. Havde den på bane en enkelt gang, i forbindelse med et køreteknisk kursus, hvor den fik lov at arbejde for føden, og heller ikke der var der rigtigt noget at udsætte på den.´

Du skal være opmærksom på, at du ikke får noget rum under sædet på en F2. Det er en lille smule irriterende i længden, at man altid skal kunne have alt i lommerne, og må være eneste ankepunkt på cyklen, når man tænker på hvor meget man ellers får for 50.000 kr.

• ali n
    ali n Tilmeldt:
    maj 2008

#6   11. maj 2008 tusind tak for svarene. Glæder mig til at komme ud at køre. weeeeeeeeeee

Kommentér på:
cbr 600 køb

Annonce