{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af honda cbr 600
  • #1   12. maj 2012 Forstår ikke helt hvorfor du ikke ser på Guloggratis.dk / 123mc.dk / dba.dk

    Og prøv for sjov at se hvad du kan få af 600 racer modeller for tilsvarende penge..

    For 80.000kr ville jeg tager en GSXR 600 k6-k7 / R6 eller Ninja..

    Hvis du bare kigger dem igennem 5 minutter ville du kunne se du er ved at blive taget dybt analt med den CBR 600 F4i.


  • #2   12. maj 2012 Du kan da få en Fireblade til de penge...

  • #3   12. maj 2012 Eller en VFR.. Personligt synes jeg at netop CBR600 er for dyr generelt, ifht kubik osv

  • #4   12. maj 2012 det lyder ret dyrt for en 2002 model...

  • #5   12. maj 2012 det er ved 123mc jeg har fundet den, og problemet er at ikke ka forsikre en racer, men cbr 600 f4i går under sportstouring så meget billigere at forsikre, og har kun til udbetaling lige nu altså de 20% af cyklens købsværdi, og finansere så resten. er ny med mc så derfor jeg spørger før jeg gør noget dumt ;o)

  • #6   12. maj 2012 PS: har self tænkt mig at prøve at få den så langt ned i pris jeg kan men ville lige høre jer hva en fair pris ville være.

  • #7   12. maj 2012 husk og spørg om dit forsikikringselskab også betragter den som det og få en pris på mail inden.... så du har noget på skrift....

  • #8   12. maj 2012 Det er jo fint nok du spørger.. Og ja du er ved at gøre noget dumt smiley

    Hvis du leder efter en sportstouring.. Bør du se på modeler som: GSX650F - GSX750F - DV600Storm hvor du kan få ABS og det hele med for 80.000kr Tror også SV650'eren er under sprotstouring..
    Og der er massere af andre..
    (nævner Suzuki fordi ofte får dem til ret god pris brugt)

    Men der er mange andre mærker og bedre cykler du kan få for de 80.000kr

    Har en bekendt der bliver nød til at sælge en GSX750F fra 2009 med 12k km fra dødsbo. Den kommer til at gå for mellem 54-59.000kr hvor du også får meget MC for pengene.


  • #9   12. maj 2012 Du må godt betale lidt ekstra for at der står Honda på tanken, men 80K er helt ude i hegnet...

  • #10   12. maj 2012 En CBR600F4i fra 2001-2002 bør ca. koste 55.000, så 80.000 er en voldsom overpris. Overvej også istedet en F4 fra 1999, som bør kunne fås til 40-45.000.

  • #11   12. maj 2012 det lyder som en seriøs dårlig handel at finansiere en 10 år gammel mc til 80.000,- men igen hvis du vil beholde den i mange år...

  • #12   12. maj 2012 Nick (København) S -

    Du anbefaler bl.a en GSX750F over en CBR600F4i, det må da enten være en joke eller en skrivefejl...eller?


  • #13   12. maj 2012 Hvis du læser hvad Glenn skriver.. Så skal det nettop ikke være en Racer af hensyn til forsikringen..

    Og i henhold til vi så taler om en sportstouring maskine.. Får man meget MC for pengene hvis man skyder sine penge den retning.. Og der skulle være nok at vælge imellem da de sidste årrækker har været 1/3 GSX'F i ny salg af MC's i DK.

    Og i forhold til din ide med F4 fra 1999 hvordan tror du så sådan en maskine står i forhold til GSX750F fra 2007? for samme pris.


  • #14   12. maj 2012 Nick (København) S-

    GSX750F er en MC, der burde være pensioneret mindst 10 år siden, den ligger mindst 1-2 klasser under en CBR600F4i, på stort set alle parametre, jeg ville ikke anbefale den til nogen som helst, men fair nok, der er vi tilsyneladende helt og aldeles uenige En SV650S (for dyre generelt IMO) eller GSX650F derimod lyder som (suzuki)-alternativer, man da sagtens kunne overveje....


  • #15   12. maj 2012 Alt alt for dyrt. 600 race maskinerne fra 07 går til de penge....

    Hvis du skal have en 600 maskine og det skal være sportstouring, så kig efter sv650 eller sv1000. Masser af moment og nogle slidstærke maskiner generelt.

    Og ellers host op med 130K for min Fireblade og kør den på ansvar smiley LOL


  • #16   12. maj 2012 jamen ka da høre på jeres indlæg at jeg nok skulle tage den sv 650s han har til at stå istedet, Pris 54.900 ,-Årgang 2007, Kilometer 14000. og den er rigtig pæn.

  • #17   12. maj 2012 (James smiley = Ja den står ved en forhandler.

  • #18   12. maj 2012 de står hos hmcmotorcykler.dk oppe ved ålborg

  • #19   12. maj 2012 James B -

    Joh - rigtigt nok, men ville du betale en overpris på ca. 25.000 for at få forhandlergaranti osv. Det er selvfølgelig en individuel vurdering, hvad man vil betale for den slags, men det virker lidt i overkanten :-).


  • #20   12. maj 2012 Glenn R -

    Du kunne også først finde og prøve nogle for dig interessante kandidater af, der er rigtig mange muligheder i det segment (sportstouring), hvoraf kun nogle få er nævnt her. De præferencer som folks anbefalinger bygger på, er ikke nødvendigvis hverken tilnærmelsesvis objektive eller noget _du_ kan bruge til ret meget.


  • #21   12. maj 2012 Michael S = ja self ;o) kunne aldrig finde på at købe uden at være lidt omkring hahah, ska ud og prøve både honda cbr 600 f4i og suzuki sv 650s imorgen.

  • #22   12. maj 2012 hej.

    80000 kr lyder af mange penge, jeg kiggede selv på en i 2008 med samme km-tal samt årgang, den gang skulle jeg give 85000 kr hos en forhandler. jeg har selv en f4i fra 2008 ( 2006 model ) og den er jeg meget glad for, den passer fint til mig med kørestil samt effekt, Jeg kiggede selv på suzuki da jeg skulle købe mc, men den gang var gsxf 650 ikke kommmet frem ( så vidt jeg husker ) og jeg ville ikke købe en gsxf 600 / 750 som virker noget gammeldags, om end det sikkert er en fin maskine. Husk.... køb af mc handler også om at man er glad for den hver gang man ser den, uanset om det er honda, suzuki, yamaha eller andet. god jagt.


  • #23   12. maj 2012 Glenn R -

    Nemlig ja, desværre er der faktisk historisk nogle, der tilsyneladende overvejende baserer deres valg på baggrund af evt. dubiøse MCG-anbefalinger (læs - regnorme, der ingen holdning selv har), det vil jeg gerne advare imod ;-).

    Såfremt du måtte gå CBR600F4-vejen, så prøv som skrevet måske også også lige karburator-modellen (1999-2000) af, lidt billigere, og køredynamisk ikke rigtig den store forskel på dem (nogle foretrækker endda den).


  • #24   12. maj 2012 takker igen for de gode ord smiley ja kiggede også på den tidligere model, men jeg er enig med mig selv om at det ska være den model med de delte forlygter jeg sys ikke om den anden, og det er vist kun f4i modellen der har den front og tvedelt sæde smiley

    så prøver både suzukien og hondaen imorgen og må nok indrømme at hvis jeg ka få hem ned i pris tager jeg nok Hondaen da jeg er lidt forelsket ;o) og at den passer fint sammen med min Honda Civic Type S hahahah


  • #25   12. maj 2012 GSXF'erne er simpelthen for røvsyge og møggammel teknik..

    Synes stadig at du skulle overveje en VFR.. Fed tidløs kværn med kræfter og bundtræk nok til de fleste..

    Feks den her (hvis det absolut SKAL være forhandler):

    (link fjernet)


  • #26   12. maj 2012 Personligt er jeg mere til den her model i øvrigt:

    http://www.guloggratis.dk/motorcykel/honda/annonce/14107712-honda-vfr-750-rc-36?imagepos=4#images


  • #27   12. maj 2012 de er bare ikke rigtig min kop te desværre ellers tak alligevel.

    og PS: det er ikke fordi jeg ska ha noget biligt har penge nok men gider bare heller ikke betale overpris.


  • #28   12. maj 2012 Glenn R -

    Fair nok, og Honda lavede jo netop fronten om sammen med indsprøjtningen, for at få den til at fremstå mere sportslig/aggressiv i udtrykket. Jeg tjekkede HMC's hjemmeside, og det ser ud til, at den cykel ikke er helt org. (sammensat af flere modeller), de 2-delte sæde (og sort stel mv.) findes i Europa kun på FS og FR-modellerne (se min CBR600-side her - (link fjernet) Er det tilfældet, bør du nok ha' opklaret hvorfor.


  • #29   12. maj 2012 Linket uden parantes virker måske lidt bedre smiley -

    (link fjernet)


  • #30   12. maj 2012 Er det reelt en FS/FR-model, der bare er blevet omlakeret (som teksten kan antyde), kan det måske forklare lidt af den relativt høje pris, idet de ligger lidt højere end de "alm." F4i'ere, men kun lidt ;-).

  • #31   12. maj 2012 uhhh nu der læsestof lækkert ;o)

  • #32   12. maj 2012 okay super info der makker smiley og super side du har fået banket op der den er da skide nice :oD

  • #33   12. maj 2012 Jeg gav selv 65.000kr for min f4i (se profil) sidste år, med komplet akrapovic, sædeskal og der havde den gået 26.000kr

    Jeg er RIGTIG glad for min og kan kun anbefale modellen. Ang Suzuki så ar jeg været der og kommer der aldrig igen. Forskellen i kvalitet synes jeg er voldsom stor.

    Men 80.000kr er for meget. Jeg synes selv at jeg fik min til en fornuftig pris sidste år men den er vel faldet lidt siden. Det var dog privat men du må kunne presse den forhandler ned til mindst 65.000-70.000 og måske 55.000-60.000 hos en privat


  • #34   12. maj 2012 <Søren> den er super flot og præcis den model jeg gerne vil ha fat i :o) men ja prøver at få ham ned ellers må jeg jo vente lidt til der er en der vil af med en :o)

  • #35   12. maj 2012 Prisen på 80 af de lange er helt helt helt i hegnet.
    Måske 65 kunne gå an ved forhandler men 80 er direkte latterligt.


  • #36   13. maj 2012 Det er helt håbløst dyrt, min far købte sidste år en 2006 cbr600rr med 12k for 62000kr privat..
    Folk tror deres kære motorcykler er guld værd, men de kommer næppe af med det til de fantasipriser.
    Kender jeg hmc Heine rigtigt, så er den også handlet ind til omkring 40, så bare tryk ham lidt på maven..


  • #37   13. maj 2012 En 2006 600rr med lavt km tal til 62kilo lyder så til gengæld usandsynlig billigt. Det tror jeg ikke lige at man skal sætte snuden op efter.

Kommentér på:
køb af honda cbr 600

Annonce