{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Vind problem med memphis shades batwing {{forumTopicSubject}}

Hey mc venner

Jeg har en yamaha wildstar som jeg sætter min batwing på en gang I mellem, problemet er vinden som kommer op under den ved forgaflen og skaber turbulens som får min hjelm til at ryste, jeg har 3 forskellige højder vindskærm som ikke helt løser problemet, nu har jeg så set nogle vindskærm som kan sættes på forgaffelen, er der nogen af jer som har afering med dem ? Virker de.

Mvh Thomas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vind problem med memphis shades batwing
  • #1   7. sep På min gjorde fork deflectors en forskel til det bedre

• #2   8. sep Hej .
    Det er også hvad jeg kan læse og google mig til, men rigtig godt at høre fra en her i vores forum, bestille et par og så må jeg se hvordan .

• #3   8. sep Jeg havde Memphis sagde batwing på en xvs1300. Jo mere jeg prøvede at skærme for vinden, jo værre blev turbulensen.
    Den var faktisk bedst uden rude og fork deflectors.
    Derefter havde jeg en xv1900. Den havde original batwing og lower fairings (de kasser på styrtbøjlen).
    Det var værst uden lower fairings og fork deflectors. Med var der sjældent problemer.

• #4   4. okt Opfølgning. Når jeg kørte med min batwing var der meget vind turbulens ved brystkassen og hjelmen, jeg bestilte nogle vindskærm til forgaffelen på ebay, efter meget lang tid, en masse mails, og vedholdenhed , fandt post nord min pakke som de ellers havde smidt væk og sagt at det ikke var deres problem, god så.
    Jeg har i dag fået dem påmonteret og kørte en tur, og sikken en forskel, der er helt vindstille ved brystkassen og hjelmen ved 120 km , jeg køre med lukket hjelm og her var visiret oppe , af de 3 størrelser vindskærme som man kan få til en memphis shades batwing satte jeg den mellemste på ,jeg kan kigger over den , så fed oplevelse af at det virket

Kommentér på:
Vind problem med memphis shades batwing

Annonce