{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

2-Delt Læder til Lang Krop {{forumTopicSubject}}

Hej Venner!

Ved godt overskriften lyder lidt bizar, men jeg er på jagt efter et sæt 2 delt læder, med god beskyttelse i. Jeg er 187 høj og har et par gode lange ben og faktisk osse lang overkrop (Kald mig bare mutant :)) Jeg prøvede her i weekeden et sæt Berik Læder tøj. Jakken (str 54) sad helt perfekt, men da jeg fik lynet bukser og jakke sammen, fandt jeg ud af at jeg ikke kunne stå oprejst i dragten uden at mine ædlere dele blev ubehageligt klemt...
Jeg syntes i øvrigt osse at jakken virkede noget kort? den stumpede 10cm i forhold til min normale læder jakke, som osse er en kort model.

Jeg tænker at jeg nok ikke er den eneste med min slags krops bygning, der har været ude for det problem, så hvis der sidder nogle derude der har erfaring med det, så vil jeg gerne høre fra jer. Så jeg ved hvilket mærke jeg skal køre ud og prøve, der er jo ikke så stort udvalg her på fyn.

Til jer der med det samme til foreslå et sæt syet efter mål, vil jeg sige at jeg helst ikke vil over 5K for et sæt, eller prisen skal da i hvert fald være deromkring. Jeg har osse kigget på mcbutikken.dk's dragter og de ser rigtig fine ud, men jeg syntes der mangler beskyttelse på skuldrene, i form af noget kevelar som man ser på andre racing suits.

Help en mutant i nød

Sommerhilsner herfra, og god vind


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2-Delt Læder til Lang Krop
Kommentér på:
2-Delt Læder til Lang Krop

Annonce