{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Stretch i 2-delt læder {{forumTopicSubject}}

Hey derude!
Jeg tænkte om der var nogen af jer der kunne være mig lidt behjælpelige med et par spørgsmål vedr. Køb af 2-delt læder..
Jeg har ikke haft sådan et sæt før, har altid kørt i gammel læderjakke og jeans..
Jeg har set lyset og må have mig noget med ordentlig beskyttelse i.
Jeg har haft kigget på lidt forskelligt og er endt med at have set mig lun på en 2delt læderdragt med stretch.
Har prøvet 2 sæt der lige umiddelbart synes ens, de er samme størrelse.
Begge sæt sidder fint og tæt. Dog synes jeg at jakkedelen er lidt anderledes i forhold til hinanden. Den ene jakke sidder godt stramt og er ret kort (måske meget normalt på en 2delt?)
Den anden jakke er en anelse løsere og lidt længere i lænden men stadig kort selvf..
Hvilken jakke skal man vælge?
Er der plads til rygskjold under den stramme jakke? Bliver jakke/bukser større med tiden når der er syet stretch i, eller vil jakken forblive stram?
Fortaleren for den lidt løsere jakke er at den måske er bedre at køre med hvis man en dag alligevel lader læderbukserne blive hjemme, da jakken så ikke stopper lidt op ad ryggen..
Erfaringer og gode råd modtages med glæde!
Mvh. Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stretch i 2-delt læder
  • #1   7. maj 2014 Mine bukser blev lidt større, men det gjorde jakken ikke. Har senere købt skjold med i form af en vest, så nu føles jakken lidt stram, så jeg ville vælge at købe den der sidder løst.

Kommentér på:
Stretch i 2-delt læder

Annonce