{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.526 visninger | Oprettet:

HJÆLP ! Er brændt inde med ngt tuning {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen....
Lars A. her fra galleriet ( http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12262 )bedte mig om at købe et komplet system Akrapovic hjem til ham. Spurgte om jeg ikke kunne lægge pengene ud. Var ikke meget for det men gjorde det . Mente jo manden var ærlig. Var han så ikke. Han skrev idag at han åbenbart havde smadret cyklen så han kunne ikke se hvad han skulle bruge systemet til. Sagde til ham at det var da ærgeligt men at han da måtte være voksen nok til at stå til ansvar for sine handlinger. Men det er han heller ikke. Vi er nok ude i kujon genren... Nærmere vatpik. Undskyld mit sprogbrug men har brug for at komme af med det. Er tosset og skuffet. Nå.... men lad i andre i hvert ald vær med at bestille noget hjem til idioten. http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12262
Men hvis nogen kunne bruge dette komplet system har jeg det under marked annoncer til en spot pris. Det er til En Yamaha R1 fra 98

Mvh Frank


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP ! Er brændt inde med ngt tuning
  • #3   7. maj 2008 af hvilken grund skulle du købe det for ham ??? Gider du købe et sæt til mig ?? har pengene her smiley

  • #4   7. maj 2008 For sølle når man ikke kan stole på folk... Heldigvis er 99% af folk da til at stole på..

  • #5   7. maj 2008 Det er sjovt, at fordi nogle af os har tillid til folk, så er vi dumme, MEN hvad er der galt i at være flink?
    Og når nu stoderen brænder en af, i stedet for at være voksen, hvorfor kan man så ikke have lov til at være sur over det?? og advarer andre?

    Syntes helt klart, at man er en klaphat, når man laver den slags aftaler, og enda til så store beløb, og bare bakker ud!

    Har lige bestilt bolte af en herinde, overført pengende. Og overfører han ikke, ja så er det 200 kroner jeg mister, og finder jeg ham, mister han også noget...
    MEN i den størelsesorden her, ja så er han da helt klart oplagt emne til en herre røvfuld.


  • #6   7. maj 2008 Jamen var også for dumt at ligge pengene ud men har gjort det før. Og som Allan siger kan man stole på de fleste. Men nogle kan åbenbart ikke stå til ansvar for deres handlinger og overholde aftaler. Også ligemeget. Skal nok komme af med det. ... Irriterer mig bare over andre folks ligegyldighed. Vi Mc-ister kan da godt hjælpe hinanden. Og så blir man pisset på...

  • #7   7. maj 2008 kæft et fjols ham Lars.... han er åbenbart ikke voksen nok... godt være han har smadet sin cykel. men han har da at hoste op med de penge du har lagt ud.... hader sådane tyber... Han ødelægger det sku da for os andre......

    det er sku en kedelig historie Frank.....


  • #8   7. maj 2008 Fair nok...kan helt forstå dit synspunkt og synes det er ok at smide denne tråd. Det er simpelthen for ringe af ham at "baile" fra den aftale...

  • #9   7. maj 2008 Bjørn B: Vil nu ikke kalde mig et fjols. Men nok bare for hjælpsom og godtroende. Men hjælper sgu ikke nogen mere før der er penge på bordet.....

  • #10   7. maj 2008 ja øv bøv men hvad er PRISEN på det udst. kunne muligvis være inresseret


  • #11   7. maj 2008 Frank A: Syntes ikk du er et fjols, du lyder som en mega fin fyr der bare er stødt på en "idiot" pisse ærgeligt da det er rart med så hjælpsomme typer som dig.

    P.S Det kunne også være sket for mig da jeg også ser det bedste i folk

    MVH Simon J


  • #12   7. maj 2008 Jesper: Hvis det er ulovligt er det OK hvis mit indlæg blir slettet. Har lavet indlægget fordi jeg er skuffet og for at folk ikke også brænder nallerne på ham. Men har sagt til ham Lars at jeg ikke gider beskæftige mig med ham mere. Nu skal lortet bare sælges . Såsig til hvis i har brug for et komplet system....;-)

  • #13   7. maj 2008 Frank A: Føler sq med dig smiley Når det så er sagt, så burde indlægget slettes efter min mening ( selv om jeg godt kan se din pointe) ! - Og omvendt, har vi kun hørt historien fra 1 side smiley !!!

    Held og lykke med at få det solgt, jeg står desværre ikke og skal bruge et sådanne...


  • #14   7. maj 2008 Hvis indlægget bliver slettee laver jeg bare et indlæg hvor jeg spørger om der er nogen der har erfaringer med Lars. Så må du svine alt det du vil smiley

    Bjørn jeg er ikke enig med dig!


  • #15   7. maj 2008 Kim S: Ja.... tror også jeg sletter den. Ville bare gøre opmærsom på ham så ingen andre bestiller noget hjem til ham. Jamen historien er ikke så lang. Han lavede et indlæg her på galleriet at han manglede en potte. Jeg reagerede på det og sagde jeg kunne skaffe et Akra til billige penge. Han sagde han først kunne overføre om nogle dage pga af arbejde og spurgte om jeg kunne lægge ud. Det gjorde jeg så. Skrev til ham i mandags at det var kommet men at has penge stadig ikke var gået ind på kin konto. an sagde han ville ringe til banken. Skrev så til ham igår at de stadig ikke var gået ind. han sagde det burde de være men at han lige ville ringe til banken. Og idag skrev han så at han havde smadret cyklen igår og at han ikke kunne se hvad han så skulle bruge komplet systemet til. Så han havde ringet til banken og stoppet overførslen. Sys hele lortet stinker smiley

  • #16   7. maj 2008 Tja han er en stor idiot. Længere er den ikke.
    Han er åbentbart ikke opdraget til at tage ansvar for ting.......

    Vi må da håbe han læser med her


  • #18   7. maj 2008 Ja ja - men nu troede jeg heller ikke at du (eller andre) for den sags skyld, " opfinder " sådan en historie - jeg syntes personligt at du har et stort hjerte og meget åbent sind, ved at du indgår sådan en aftale, det er MEGET flot gjort, og jeg kan sagtens følge dine frustrationer - JEG tror ikke jeg havde taget det så pænt som du gør det... Den med at han har "smadret sin cykel", DEN er bare for tynd smiley - Anyway, mener jeg stadig at indlægget burde slettes smiley (Men det er kun fordi du hænger en bestemt ud, og jeg har opfattet det således at det ikke er tilladt ) Men vi kan IKKE diskuterer om vedkommende har fortjent det, for der deler vi da synspunktet fuldt ud, hele vejen ...

    /Kim


  • #19   7. maj 2008 synes det vil være surt hvis du selv sleter indlæget,,, vent da til en admin sletter det..

    Synes kun det fedt du opretter det, sådan en abe skal alle da gå i en stor bue udenom,,, ham skal der da bare advares imod,,,,

    rigtigt surt show for dig, håber du finder en anden køber...


  • #20   7. maj 2008 Jamen takker da for forståelsen....;-). Og tror jeg gør som Anders sir og også nævnt før. Administrator må slette hvis det er. Ved ikke helt hvor grænsen går. Ville bare lige "advare" mod at sælge til ham. Om cyklen er smadret eller ej..... aftalen holder han ikke....

  • #21   7. maj 2008 Rotter.. Har selv nogle stumper liggende fra en kunde der lavede samme nummer med en speciel doppel Shark udstødning til en R6 i 2004. Jeg endte med at bruge potterne på to cross cykler, men har stadigt et ubrugligt mellemrør liggende et sted... Jeg har også oplevet forretninger der laver samme stunt.. Håber hans forsikring er vild dyr og at du finder en anden til det herlige system.

  • #22   7. maj 2008 hænge ud og hænge ud.. han siger jo blot hvad hans handlinger har været.. hvis ikke hans handlinger kan tåle dagens lys, er der nok noget galt med dem. smiley

  • #23   7. maj 2008 Jeg kan godt leve med at det bør være ADMIN. som sletter indlægget, Det er da yderst fair... den nævnte person, har da helt klart fortjent at blive "afsløret" smiley

    Jeg er bare spændt på at se hvad ADMIN mener om sagen, HAN bør ihvertfald under alle omstændigheder - komme med en mening/afgørelse og begrunde den ?


Kommentér på:
HJÆLP ! Er brændt inde med ngt tuning

Annonce