Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rengøring
  • #1   20. maj 2024 Jeg lytter med her.... smiley

Skulle til at lave en tråd med spørgsmål om, hvad folk bruger...

• #2   20. maj 2024 Når min har været i skoven får den en gang med højtryksrenser. Lidt på afstand og forsigtig omkring bremser/lejer.

Skal den forkæles så lige en gang skum og en børste.

Tørre den med løvblæseren

• #3   20. maj 2024 Den gammeldags metode er to-spands modellen. En spand med sæbevandet og en med rent skyllevand. Når kluden/svampen/vaskehandsken har været i sæbevandet og på motorcyklen, så renser man lige kluden i skyllevandet inden man på ny dypper i sæbevandet og vasker videre. Skift vand inden det bliver for snavset.

• Mikkel  L
    Mikkel L Tilmeldt:
    aug 2021

Følgere: 70 Emner: 15 Svar: 22
    #4   20. maj 2024 tak for svarene. men en helt almindelig mikrofiberklud ville være fint ? er lidt bange for at ridse

• #5   21. maj 2024 Den største ridse-risiko ligger i at gnubbe og gnide med en klud med snavs i (også selvom den er fuld af sæbevand). Man kan f.eks. starte med at sjaske cyklen godt til med sæbevand (autoshampo går jeg ud fra eller andet specielt til motorcykler/køretøjer) og en blød børste for at løsne og fjerne det værste snavs. Og så bagefter gå i gang med de to spande. Hold kludene rene, skift dem evt. undervejs, pres ikke hårdt på lakerede og sarte overflader. Tag de mest snavsede steder, fælge, motor underside af skærme osv for sig selv så du ikke får kørt snavs derfra ud på lakerede overflader og lignende.

• #6   21. maj 2024 det er helt uden for normen, men det er jeg sikkert også. jeg bruger vådservietter og så Microfiberklud bagefter. dem fra rema1000 er gode. De er godkendte til babynumser, så går det også til motorcykel.

• #8   30. aug 2024 WD40 eller lampeolie til de mest snavsede og olierede steder (fælge, motor underside)

Kommentér på:
Rengøring

Annonce