2.645 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

1000kr for at advare folk for en racia 1000kr for at advare folk for en racia

hørte i radioen idag at en man fik en bøde på 1000kr for at have advaret folk der kom kørende imod en hastigheds kontrol.
bøden fik han for at have generet politiets arbejde.
manden mente ikke han kunne få en bøde,ved at indfomere, at folk kørte for stærkt, men det mente politiet altsor godt han kunne, for de har jo altid ret.
hvad fanden sker der med det lorte politi kan de bare ikke få penge nok i statskassen jeg hader de panser for vildt og bliver sku ikke bedre efterhånden når de nu også begynder med sådan noget pjat og i tv selv bliver taget for at køre for stærkt og selv advare hinanden over politiradioen om der er målinger ude efter dem.
må alle deres ford mondeo"er svigte i bramserne fremover.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1000kr for at advare folk for en racia
  • #1   14. sep 2005 Hmm.. Jeg har lige læst i urban at de rent faktisk opfordre folk til at advare andre bilister mod fartkontrol.. Underligt at han så har fået en bøde..
    Mener der stod noget i retning af at al hjælp til at sænke farten var godt..

Kenneth

• #2   14. sep 2005 Jeg er sq ligeglad...

kører jeg forbi en fartmåling så advare jeg de altid modkørende ved at rotere venstre hånd oppe i luften (som sirener)

Vil da opfordre andre til at gøre det samme...

/Jan

• #3   14. sep 2005 Det er korekt Kennteh....

• #4   14. sep 2005 Ja det har akltid været ulovligt at advare.......men har sq aldrig hørt om nogen der har fået en bøde....

Men Pr. dags dato opfordrer politiet ligrefrem til at vi skal bruge alle midler (blink, internet osv) til at informerer inanden om Razziaer.....Radioen i morges

• #5   14. sep 2005 Nice... jeg blev lige reddet af et par venlige billister på Viborgvej på vej til åbent hus hos Bikeshoppen i fredags.

Havde lige overhalet 3 biler med 130-135 km/t af en lige strækning hvorefter jeg i det efterfølgende sving fik et par glimt af modkørende biler...

Jeg passerede den sorte blitzvogn med lovlydige 80 km/t og et par heldige sveddråber...

Takker for hjælpen kære billister...

• #6   14. sep 2005 Ja det er sgu rart at vi kan hlælpe hinanden på den måde, vi har jo næsten ingen chance med alle deres regler og love efterhånden...

• #7   14. sep 2005 Det beviser jo bare at det er en pengemasine de kører. Har hørt om en som parkerede (lovligt) sin kassevogn bag en fotovogn, blev siddende i bilen og talte mobiltlf. Til sidst pakkede fotografen sit lort sammen og skred.
    Helt sikkert skal man da advare alle dem man kan.

• #9   14. sep 2005 Jeg har læst det samme som Kenneth (i Ekstra Bladet eller BT) om at de faktisk opfordre folk til det. Målet er netop at nedbringe hastigheden smiley

• #10   14. sep 2005 formålet med fartkontrol skulle jo være at få folk til at køre efter færselsreglerne..
    om man gør det pga. fartkontrol eller folk der blinker er vel ligemeget???

• lars o
    lars o Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 94
    #11   14. sep 2005 ja det dumeste jeg har hørt var at de ville til og give bøder for at køre for langsomt

• #12   14. sep 2005 lars O: det dumeste du har hørt...????

nu ved jeg ikke lige med dig men jeg bliver tosset når der ligger en eller anden med 60km/T hvor man må køre 80 eller når men måder flok der ligger med 100 km/T på motorvejen hvor der må køres 130km/T

så der var da noget at det mest fornyftige jeg har hørt fra deres side i lang tid

• #13   14. sep 2005 hehe jeg hørte det også i radioen tidligere i dag. Se det er jo bare til at grine af. Jeg håber at han tager den der i retten. Den bør han vinde. Hvem kan sige at det er ulovligt at minde folk om at de skal overholde hastighedsbegrænsningen?
    Jeg er helt imponeret over den betjents uduelighed.

- Som tidligere nævnt er alt hvad der færdes med motor på de danske veje jaget vildt, så det er bare om at hjælpe hinanden

• #14   14. sep 2005 selvfølgelig skal vi advarer hinanden. Jeg er sgu da vild glad for at have mit kørekort i behold endnu. Jeg blev selv "reddet" af en flink med-trafikant.

• #15   14. sep 2005 Hånden i luften og ligne Prins Henrik... smiley

Nej tak så hellere blinke flittigt med lyset.

Jannik...

• #16   14. sep 2005 Hvis man lovlig kan advare folk via sms mobil, kan jeg ikke forstå at Politiet giver bøder for at advare imod laser og div. jeg mener at have læste i den lokale avis, at Politiet synes det er en udmærket ide at advare folk imod razzia via sms mobil.
    Jeg blinker altid til modtrafikanterne hvis der er razzia el. lign....
    Kør forsigtigt!

• #17   14. sep 2005 Jeg plejer da også at smide hånden i vejret og lige signalere at der holder en idiot længere fremme.. er indtil videre klar over at det har redet et par stykker også er jeg glad..

Der er absolut ingen grund til at give det mere til politiet end højest nødvendigt (røvhuller)

• #19   14. sep 2005 Læs i øvrigt på DR1 TTV side 114, der står der at Politiet opfordrer os til at advare hinanden om razziaer....

• #23   15. sep 2005 Ianto D> Uha, du må hellere blive hjemme og spille nintendo til du bliver 18, for du kan nok høre at mange herinde da ihvertfald aldrig nogensinde så meget som har kørt ulovligt på knallert. Det er meget farligt ude i verden.
    Fyyyyyee skam sig :o)

• #24   19. sep 2005 kan godt lide alle fortæller om de økonomiske konsekvenser af et evt uheld, som forsikringen ikke dækker, da disse er ret ens om du kører på en voldtunet knallert/scooter eller på en mc uden kort, dem der kommer til skade skal vel have erstatning alligevel.!!
    Jeg føler mig ihvertfald mere sikker på min mc, end jeg gjorde på min tunede knallert, og tror da også der er grund til det..!

Kommentér på:
1000kr for at advare folk for en racia

Annonce