923 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

SU styling SU styling

hej..
jeg er en lille lud fattig 18 årig knægt der lige har brugt alle sine penge plus lidt af bankens på en GSX 600 F. vil gerne have den stylet på fattig mands manér. dvs det helst ikk må komme over 1000kr og skal helst kunne gøres selv, har ikk fået nogle julegaver, men penge så jeg kunne få en hjelm, trist aften;-)

Regner med at den bliver sendt til lak. da jeg har en ven der vil gøre det for 1800kr (sølv metallic).
Den første ejer (en kvinde smiley mente hun kunne være mellem to biler, kunne hun ikk.

Så hvis i har nogle gode og BILLIGE bud så ville jeg være glad.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SU styling
  • #1   25. dec 2004 Hey Kristian,

Hmm, min juleaften gik nogenlunde på samme måde smiley Havde så godt nok heller ikke ønkset mig andet end tøj :S

Men nå, ikk mere juleaften smiley

Hvis jeg havde 1000kr, og kun 1000kr, ville jeg nok bruge pengene på nogle andre blinklys, jernarmerede bremseslanger. Og hvis der så var lidt penge til overs skulle de bruges på enten et nyt kåbeglas eller lignende.

De ting burde man sagtens kunne finde til under 1000kr

Og hvis du er ude efter kåbedele, som huggers etc, så find den billigste da du alligevel ska ha din kværn til maleren.

• #2   25. dec 2004 hej HG.

Jeg havde tænkt måske at tone mit nuværende visir, da jeg har svært ved at finde et visir til netop denne model.

Der kommer helt sikkert også andre blinklys på!

Men har du nogle idéer til noget simpel eller mere kompliceret styling som fx at male dæk bogstaverner op med hvis eller noget i den stl?

Har forøvrigt lige været inde på www.streetlook.dk for at se strafferinger.

• #3   25. dec 2004 ups...
    hvis=hvid

• #5   25. dec 2004 Hej Bandit # 1

Hvordan er det chrom at holde? er det ikk rimelig besværligt?

Det bliver en brugs cykel i den forstand at den kommer ud hverdag frem og tilbage mellem hjemmet og skolen, og har læst ved nogle andre at det skal pudses rimelig tit vidst nok, men ved ikk så meget om det!

Det er også et større projekt.

tænkte lidt i de baner som Jannik U lavede med hans SV1000, med blink i i fodhvilerne.

Mvh Kristian D.

• #7   25. dec 2004 Hej Bandit # 1

Jeg må hellere lade være med at lave det chrom, kan godt få det lavet men kender mig selv så godt at jeg aldrig ville kunne holde det i længere tid. måske i starten smiley

Men er stadig åbne for nye forslag for den ser lidt trist ud lige nu =D

• #8   26. dec 2004 Peter B.

Kan godt se hvad du mener med at skulle stå stille, det med dæk malingen var egentlig mere en hint om i hviklen størrelses orden vi snakke, men det er jo ik til at vide når jeg ikk skriver det.

Er forøvrigt ved at lave et olie kølerdæksel i rustfrit stål, uploader lige nogle billeder når det er kommet på.

Der er også fire luft indtag i skjoldene som jeg vil have sat gitter på.

Mvh Kristian D.

Kommentér på:
SU styling

Annonce