{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.356 visninger | Oprettet:

lorte sæson start! Nu stopper det snar {{forumTopicSubject}}

fuck jeg synes bare det har været en så dårlig start for mig....

hehe men det meste er jo selv for skyldt... men hva fanden jeg tager det med et smil.......

når lad mig fortælle lidt..

synes det gik ok i starten fik kørt nogle kilometer og det hele gik som det skulle... men så kom dagen hvor det hele vendte. jeg skulle med marco (en makker) op til vejle til åbenhus ved powersport. inden jeg når op til marco er jeg ved at tabe min nummer plade. når hos marco ny skrue i også videre. vi kom til vejle. marco blev der oppe og jeg triller alene hjem. men men på motorvejen løber jeg sku tør. 2 kilometer hvor jeg ellers havde planlagt at tanke pis. så jeg måtte trække... 143 kilometer på 18 liter. den må sku have været tørstig. men jeg kom da hjem.

så her sidste dag, har jeg lovet en makker at kører hans cykel til syn i åbenrå, nu hvor jeg aligevel skal i skole i åbenrå. jeg ville lige tanke inden jeg skal afsted, men da jeg havde tanket, så ville den ikke starte. hvorfor ved jeg ikke.. men hva størm på også i skole. jeg kommer for sent men det går nok. da jeg så har fri og skal til syn, sætter jeg mig op på svinet. jeg trykker på start.... der sker ikke en skid. jeg tænker bare det her er sku løgn. jeg prøver at løbe den igang. men intet sker. jeg tænker der er 500meter hen til syn manden så jeg trækker den. da jeg kommer der hen og skal til syn, tjekker han den også siger jeg. den ikke vil starte pga strøm. vi finder noget strøm og prøver at starte. den vil ikke hva nu tænker jeg... Han siger så. hva med dødmands knappen???? PIS der er så slukket...... jeg død a grin over mig selv og tænker bare på en makker som siger med et smil på læben GOD TUR HJEM... det var ham som lige ville drille mig....

også til i dag........ jeg vil ud og kører en tur. midt i det hele slår det mig tjek lige din nummer plade........... FUCK den er væk tabt...........

når håber jeres sæson start har været bedre...........

men solen skinder så man kan ikke være andet end i godt humør....

ses derude venner............

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lorte sæson start! Nu stopper det snar
Kommentér på:
lorte sæson start! Nu stopper det snar

Annonce