Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp med lakering Fyn / trekanten
  • #2   2. apr 2008 Ja det er nemlig både Candy President Marron og Candy Academy Marron, der gør lidt lysere farve efter lakering.

(link fjernet)

• #3   2. apr 2008 Ole S - du kan ikke linke til din egen mail inbox smiley - men du kan da kopiere mailens indhold herind hvis det er noget vigtigt! Vil foreslå at du tager et kig i telefonbogen og ringer eller kører ud til en maler og forklarer ham det mundtligt. Det er ikke altid lige nemt at forstå hvad du mener....

• #4   2. apr 2008 Kunne ikke åbne min billede fra links

• #5   4. apr 2008 hej ole.
    jeg er fra middelfart og har brugt byens autolak et par gange før. synes de er gode. www.byensautolak.dk
    har en kammerat der er mekaniker hos tg motor i middelfart , de bruger en maler i taulov som de er meget tilfredse med. de har lige fået malet en spritny kawa zzr 1400 i en amerikansk farve som en kunde havde set i usa og bare ville kave !!!!.. den kan ses her i weekenden da tg motor har åbent hus lørdag og søndag 10-17 . adresse info : www.tg-motor.dk
    hilsen mads.
    ps. hvis du kigger forbi lørdag så kom og sig hej. det er mig der står og sælger øl,vand og pølser i pølsevognen for min klub.

• #6   4. apr 2008 Hej Mads
    Jeg er også fra Middelfart og har været der byensautolak, der kan
    ikke lave farve til hugger og sædebund efter samme min farve.
    Farven-koden,som kan de ikke lave nye farve ???
    Ja jeg har tænkt på, jeg kommer til TG-motor

• #7   5. apr 2008 det var da træls at byens autolak ikke kan ramme farven. har selv en blackbird som jeg viste dem farvekoden til og den havde de i deres farve katalog. men honda genbruger måske også lakkerne fra bilerne , så det er nok derfor.
    ses hos tg , forhåbentlig. vejret ser da godt ud.
    mads

Kommentér på:
Hjælp med lakering Fyn / trekanten

Annonce