{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  suzuki tl1000r vs yamaha r1
  • #1   1. apr 2008 Æh har du ikke selv oprettet en TLR'er ??? Så den må du jo kende så er det vel ikke sværere end at tage ud og prøvekøre en R1'er og så vælge derfra.

• #2   1. apr 2008 Du skal da købe min!!!!

• #3   1. apr 2008 har en tl 1000 r i kanon flotte farver til salg har prøvet begge maskiner men de kan jo slet ikke samlignes .

• #4   1. apr 2008 2 forskellige. Den ene en fed racer, den anden an træg sportsmaskine. Vil du have en race-V2'er, så er en Aprilia mille klasse bedre. Den kan godt sammenlignes med R1

• #5   1. apr 2008 snup r1, tl kender du jo! ;oD (det her lugter altså også lidt af aprilsnar!)

• #6   1. apr 2008 TLR er en fin maskine på mange områder. Men det er ikke en Racer.
    Det gør den dog ikke ringe på nogen måde.

• #7   1. apr 2008 Jeg har kørt både på R1 og TLR... Må sige jeg ikke ville bytte min TLR for en... Er ikke i tvivl om R1eren er en bedre racer og lettere at køre... Men TLReren er sq bare så meget sjovere... Den kræver dog lidt opgraderinger for at blive det smiley En anden ting er at hvis man er større af bygning, så syntes jeg personlig at man sidder bedre på TLReren... Men det er nok en smagssag...

• #8   1. apr 2008 jeg har ikke prøvet en standard r1, men derimod en tl1000r, jeg må så tilstå at den tl'r jeg prøvede for nogle år siden ikke stod ordentlig m. ventilerne og derfor manglede lidt power. Men synes dengang at jeg oplevede det som en kompakt cykel som man sidder godt på. I dag hvor jeg selv har en 98 r1, vil jeg dog foretrække den. Den har super styreegenskaber, du ved altid hvor du har den (synes jeg)... kørestillingen er fornuftig af at det er en supersportsmaskine (og jeg er 184...). Af ulemper kan så nævnes at yamahas sportsmaskiner har en tendens til at bruge olie...
    Så hvis du ikke gider og rende og tjekke det jævnligt, vil jeg ikke anbefale dig yamahaen.
    Omvendt set, så er tlr jo nok lidt dyrere mht. service, en v2 skal man lidt oftere over med ventiljustering, har den levet et hårdt liv er plejlstangslejer/gearkasse også noget der kan have lidt overlast.
    Valget er dit.
    mvh Offslow

• #9   1. apr 2008 hehe...der er da ik noget at være i tvivl om smiley R1 til enhver tid!!!
    TLR er en færge ved siden af R1...medmindre du søger en touringmaskine så er R1 det oplagte valg!!

• #10   1. apr 2008 Der er ingen tvivl.
    TL'eren er en bus....Vælg R1'eren til enhver tid

• #11   1. apr 2008 Har selv haft en TLR moddet osv. Kørte rigtig godt og fed lyd. Har nu en 1998er R1er: Meget hurtigere og betydelig lettere at smide rundt med, klart en sjovere cykel:)

Kommentér på:
suzuki tl1000r vs yamaha r1

Annonce