{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha R1 VS. Suzuki TL1000R
  • #1   26. aug 2006 har et par venner som har en R1 fra 98 og en FAZER 1000 og de bruger meget olie og min gammel FZR 1000 fra 94 brugte også meget olie, så min til tro til yamaha er ikke så god mere... suzuki er jo en V2 (halv motorcykel) men det skulle siges at det er sjovt at kører på sådan en.. har kun haft en sv 650s..

• #2   26. aug 2006 Har en R1 til salg...min..127 000kr...
    Den har meget mere power end en TL..´

• #3   26. aug 2006 Michael L: Det er nu ikke ualmindeligt at en Yamaha bruger olie, og der sker intet ved det, man skal som ejer bare være klar over det så man ikke kører den tom. Kender også en der havde en 99 R1, og den brugte en liter olie på 2000Km. Han købte den fra ny af....

/
    Jesper

• #4   26. aug 2006 Jeg har haft min TLér i to år nu og kørt 14.000 km. og den bruger ingen olie mellem service.
    Og til Kim M, en R1ér har ikke meget mere power, den trækker bare på en helt anden måde...
    Men da er TLéren nemmere at køre på fordi den trækker hele tiden..

P.S. Henrik min TL er foresten også til salg.... Kom forbi eller vi kan mødes så skal du få lov at prøve den.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=8413

• #5   26. aug 2006 har kørt R1 2,5 år nu... den kører helt optimalt! MEGET træk i hele registret, også ved 2000 o/m... min har fået skiftet olie efter 5000 km., og der har den brugt meget lidt! hverken en hel eller halv liter! har heller ikk haft knas med gear kassen, og har kørt 16.000 km på den...
    min er fra 2000, som også betyder mange rettede fejl.

ps: alt er til salg hvis det er.......:-)

• #6   26. aug 2006 Jeg må godt nok have været heldig da jeg kørte Yamaha, den brugte ingen olie, der var ikke problemer med gearene.

På min Suzuki smeltede omdrejningstælleren som var den lavet af chokolade, første gang den så lidt sollys.

• #7   26. aug 2006 Tag da og prøve begge cykler selv . der er selfølgelig stor forskel på de nævnte cykler , de står jo ik til sammenligning . Hvis i skal sammenligne en R 1 er, skal det da være med en gsx r 1000 , TL eren er nok lidt tung men rigtig sjov at køre på . og skraldet fra en V2 blir man sku aldrig træt af ..........

Kommentér på:
Yamaha R1 VS. Suzuki TL1000R

Annonce