{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

Mille vs. TL1000R {{forumTopicSubject}}

Kunne godt tænke mig at prøve en 2-cylindret mc, har kigget lidt på Aprilia rsv mille og Suzuki TL1000R. Syndtes begge det er to flotte cykler, men ville hører jeres mening og evt. om der nogle der her har eller har fart en af disse to bikes.... (kigger efter årg. 98`- 01`)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mille vs. TL1000R
  • #1   20. jul 2006 *råber lige*
    Sebastiaaaaaan!
    Han må da snart komme på banen i denne tråd. Han har jo både en modif. TL-S og Mille.

• #2   20. jul 2006 På millen er der kælet lidt mere for detajlerne ingen tvivl om det. En ting er prisen for på vejen kører de cykler op mod hinanden. Jeg har selv en TL1000R. Har ikke haft et eneste problem den starter og kører bare. Har hørt et par ting om de tidlige miller og deres fejl og motor defekter, men det er sikkert bare historier. Se om du ikke kan få en tur på begge maskiner.. Ved ikke hvor i landet du kommer fra og hvad maskiner du tidligere har kørt på men har du erfaring og let kan komme til mig ligger ja da gerne en tl1000r prøve til dig:) Bor ca 30 km vest for ålborg.

• #3   20. jul 2006 Hej Nikolaj
    Tak for info. Har prøvet mille, men ej TL1000R.
    Kommer selv fra vejle, så jeg vil se om jeg ikke kan finde en forhandler her om kring, som har en jeg kunne prøve. Men tak for tilbudet..

Tidligere MC.

Honda cbr 600 F2

Yamaha YZF-R1

• #4   20. jul 2006 Skriv evt. til Bo...
    Han har en til salg. Super velholdt, rigtig flot.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3188

• #5   20. jul 2006 Anders hvorfor skifte en R1er ud med en V2e??r.. du vil opleve mindre power og det mener jeg. en 1liters v2 kan på ingen måde hænge på en R1er.. Faktisk er TL1000r kørestilling ligeså hård som den R1er.. Eneste plus er jo lyden hehe:)

• #7   6. nov 2006 mille helt klart!
    Den styrer så meget bedre!!!

Vil gerne uddybe hvis du vil have det! Så skriv

Kommentér på:
Mille vs. TL1000R

Annonce