3.086 visninger
|
Oprettet:
Værksted i Aalborg omegn {{forumTopicSubject}}
Halløj - jeg synes jeg før har set indlæg omkring lignende men kan ikke finde noget når jeg søger.
Jeg skal have min MC på værksted - bor i Aalborg - så jeg tænkte om nogen af jer har erfaring med diverse MC værksteder i omegnen.
Jeg har hørt en del godt om Auto 85 syd for Aalborg nær Gigstrup - men hvis der var noget tættere på som var lige så godt - så vil det jo være nemmere.
Mvh
Jakob
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 78 Svar: 807
Top notch!
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.745
jun 2004
Følger: 3 Følgere: 9 MC-er: 7 Emner: 18 Svar: 73
Motorgården i Svenstrup har jeg gode erfaringer med.
Prøv evt. Nørresundby MC hvis det stadig eksisterer...
dec 2004
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 60 Svar: 448
Har absolut kun gode erfaringer med dem og har hørt flere sige at de er blevet kåret til Nordjyllands bedste kundebetjening i 2003 vidst nok.
Kender ikk til de andre desværre.
apr 2004
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 15
SpecialMC 10 point
Motorgaarden 9 point
Bikes and parts 5 point
Har handlet med disse tre i aalborg og special har jeg aldrig haft probs med.. Motorgaarden er gode på værkstedet men lidt ubehøvlet somme tider og så er de somme tider langsomme til at bestille varer hjem.. Bikes and parts skal man bare så vidt mulig holde sig fra men de har nogle fede ting somme tider..
Hjemmesider til alle forhandlere i norden.:
(link fjernet)
Kritikker på specialMC
(link fjernet)
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.090
Jeg havde også lige læst kritikken fra DMCN på Special MC. Prøver dem lige denne gang - jeg bor kun 400m fra dem så det er da klart det nemmeste.
Jeg skal bare have fikset min forbremse i denne omgang så det er ikke så omfattende (håber jeg).
Skriver nok lige min oplevelse med dem når de er færdige.
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.090
Jeg kan desværre ikke selv lave sådan noget halløj - og min nærmeste kontakt bor i Thy.
Brian L du skal da være velkommen til at kigge på det hvis du har tid og lyst???
sep 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 72
Værksted i Aalborg omegn