963 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

vibra - lys vibra - lys

hey har lige fået vibra-lys i fødselsdags gave her i torsdags... var virkelig fløv da jeg åbnede gaven.. gfor jeg viste godt nok ikke hvad det var.. så måtte spørge "hvad er det??"

nå men hvor dan virker det.. udover at det blinker..

nogen der har en film som demonstration??? ville gerne se hvordan det ser ud og hvordan det virker..

på forhånd tak.. Morten..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vibra - lys
  • #1   22. mar 2008

Her kan du læse om det

http://www.vibra-lys.dk/
    og tillykke med i torsdags

• #2   22. mar 2008 Jeg har forsøgt at filme det, men det lykkes ikke, flimmerfrekvensen er for høj.

Til gengæld kan jeg sige, at jeg nu kører med det på tredie år!

Det er hammergodt - bare husk, at det er en dagslysting, så flimmermode og fjernlys om dagen er meget synligt og blænder ikke en snus.

Om aftenen slår du så over i almnindelig nær - fjern lys.

Det burde ikke bare være lovligt - det burde være lovbefalet!

• #3   22. mar 2008 ok knud.. men der står på min indpakning at det er lovligt..

• #4   22. mar 2008 nå...

notat: er patentanmeldt i Jun - 03 og overholder udstyrsbekentgørelsen fra færdselsstyrelsen lydende:"kørelys er beregnet til, udenfor lygtetændinstiden, at øge trafikanters opmærksomhed på køretøjet"FS.DK §6.12.001

så jeg regner da med at det er lovligt nok.. bare ikke om natten..

• #5   22. mar 2008 Ja de skide politikker hyler over vores mc kultur. Men når man finder på noget som kan forbedre vores sikkerhed, så sørger de sku ikke engang for at det kan blive lovligt. Spader.....

• #6   22. mar 2008 Jeg syntes da at de folk der stod inde på taphallerne mc udstilling 07 sagde

At det var blevet lovliggjort ...... bla pga det blinker så mange gange i sek at det betegnes som et konstant lys.......

• #7   22. mar 2008 Jeg faldt lige over denne her....

Den siger det vist ....

(link fjernet)

• #8   22. mar 2008 hvis jeg vil have vibralys er det vist bare at afmontere batteriet smiley 500 kroner for det småtteri af elektronikdele, syntes jeg er for plat!

• #9   22. mar 2008 hej jeg havde vibralys på min vfr sidste år , og jeg var godt nok noget skuffet , der er jo næsten ingen lys på cyklen når det er slået til ..... jeg skal ALDRIG have det på mine cykler igen .Jeg har flere eksempler på at folk synes jeg skulle få tjekket mit forlys , da de døjede med at se mig !!
    nu har jeg monteret xenon i nærlyset , det dur !!! 100 gange mere synlig og er det stillet rigtigt blænder det ikke de andre bilister .Og nej det er heller ikke lovligt, ligesom vibralys heller ikke er ......

• #10   22. mar 2008 man får vist noget mere for de ungefair 1000kroner xenon koster, end man gør for de 500kroner vibra lys koster. brugbart nærlys for eksempel.

• #11   22. mar 2008 hvis ikke det ville se så komplet forkert ud med xenon på min sr500, ville jeg sandelig også gøre det.

Kommentér på:
vibra - lys

Annonce