441 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Drosling af GSXR 750 1990? Drosling af GSXR 750 1990?
Kan det lade sig gøre? Hvis nogen skulle være i tvivl om hvad det er for en er det den her:
(link fjernet)
Håber jeg kan få lidt hjælp
0 synes godt om
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
Og jeg har hørt noget om at det ca er 95% af alle motorcykler der kan drosles, så mon ikk en 750'er også kan?
Men man fortryder efter en uge...
Hver gang jeg sku overhale, blev jeg nødt til at skifte op i gear... Ja, op i gear
Kedeligt
Min cykel blev droslet med 4 skiver der sad efter kaburatorerne. De kostede 1500kr, men det var TÜV godkendelsen der kostede. Den skal man ha uanset hvad. Er kittet ikke godkendt, kan man ikke bruge det.
Men altså... Jeg ville spørge min lokale forhandler. Han ved det med sikkerhed, eller kan i hvert fald finde ud af det
jan 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 173
jeg selv, og flere jeg kender, købte en stor kværn mens de havde lille kort. Så skal man blot være "sikker" på at man ikk kører galt og får skylden for uheldet.selv om at det er lidt forkert at gøre det, da det jo er ulovligt. men jeg købt en VFR750 ca. 95hk. på hjulet, blev dog også snuppet og fik 1500 i bøde. mens andre jeg kender fik 2500kr. ( ½ bøde da man har kørekort til mc, men ikk til stor ).
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
Min skulle synes så derfor var jeg nød til at få den droslet.
Men det at den er droslet, mener jeg ikk at der nedsætter handelsprisen. For når man så, i mit tilfælde, når de 20, piller man bare skiverne. På papiret vil den stadig være droslet og de skiver kan kun side på lige nøjagtig den cykel de er købt til pga stelnummeret.
jan 2004
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 53 Svar: 172
Drosling af GSXR 750 1990?