Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drosling af GSXR 750 1990?
  • #1   28. jan 2004 Det ku lade sig gøre på min '97 gixxer 600.

Og jeg har hørt noget om at det ca er 95% af alle motorcykler der kan drosles, så mon ikk en 750'er også kan? smiley

Men man fortryder efter en uge... smiley
    Hver gang jeg sku overhale, blev jeg nødt til at skifte op i gear... Ja, op i gear smiley Den døde ved 7000 omdr/min og ku kun trække op til ca 6000.
    Kedeligt smiley Men nu har jeg papirer på at den er droslet og det er faktisk rart nok.

Min cykel blev droslet med 4 skiver der sad efter kaburatorerne. De kostede 1500kr, men det var TÜV godkendelsen der kostede. Den skal man ha uanset hvad. Er kittet ikke godkendt, kan man ikke bruge det.

Men altså... Jeg ville spørge min lokale forhandler. Han ved det med sikkerhed, eller kan i hvert fald finde ud af det

• #2   28. jan 2004 har du da lille kørekort?
    jeg selv, og flere jeg kender, købte en stor kværn mens de havde lille kort. Så skal man blot være "sikker" på at man ikk kører galt og får skylden for uheldet.selv om at det er lidt forkert at gøre det, da det jo er ulovligt. men jeg købt en VFR750 ca. 95hk. på hjulet, blev dog også snuppet og fik 1500 i bøde. mens andre jeg kender fik 2500kr. ( ½ bøde da man har kørekort til mc, men ikk til stor ).

• #3   29. jan 2004 Jeg har kørt med lille pap til min mc, ja smiley

Min skulle synes så derfor var jeg nød til at få den droslet.
    Men det at den er droslet, mener jeg ikk at der nedsætter handelsprisen. For når man så, i mit tilfælde, når de 20, piller man bare skiverne. På papiret vil den stadig være droslet og de skiver kan kun side på lige nøjagtig den cykel de er købt til pga stelnummeret.

• #4   27. maj 2004 Måske er det bare lige voldsomt nok med min mc der har 112 heste når den ikke er droslet og går fra 0-100 på 2.9 sek... Har ikke kørt mc før så det her er en "begyndercykel"...

Kommentér på:
Drosling af GSXR 750 1990?

Annonce