2.068 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hvilken hjelm Hvilken hjelm

Hej folket.

Jeg skal have min hjelm udskiftet inden for kort tid.
Lige pt har jeg en thansen mc hjelm. Den gør det den skal:

https://www.thansen.dk/scooter-mc/styrthjelm/fullface-hjelm/mt-blade2-sv-m-solbrille-sort-fluo-gul/styrthjelm-mt-blade2-sv-sort-fluo-gul-str.-xl/n-237163476/pn-237371621

Hvis jeg skal have en ny hjelm i nogenlunde samme stil, bare med bedre komfort. Hvad skal jeg så gå efter?

Kør forsigtigt der ude

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken hjelm
  • #1   21. jul 2021 Jeg kan se du bor i Sønderjylland og vil derfor anbefale dig at tage til https://www.polo-motorrad.com/de-de/stores/polo-motorrad-store-flensburg/
    Her er et godt udvalg at kigge på. Sørg for at hjelmen passer. Det er langt vigtigere end smart udseende.
    Selv køber jeg kun en hjelm der er godt synligt i trafikken. Ikke sort eller en anden mørk farve.

• #2   22. jul 2021 Der er rigtigt mange gode hjelme, som Matthias skriver er det vigtigste at den passer til din hovedform - nogle har runde nogle har ovale hoveder, nogle har noget tredje, og det vil være forskelligt hvilket mærke der passer dig.

Shoei, Arai, Schubert, Nolan, AGV, Shark, osv laver alle fine hjelme. Mit hovede passede bedst Shoei...

• #4   25. jul 2021 Det eneste jeg kan se er vægten, den kunne godt være lavere.
    Det er ikke en specielt dårlig hjelm

https://sharp.dft.gov.uk/helmets/mt-blade-2/

• #5   25. jul 2021 Fed side du fandt der.
    Nej den er okay, tror jeg. Har ikke prøve så mange før. Dog synes jeg, at der er meget støj. Men det er nok meningen!?

• #6   25. jul 2021 En hjelm er et kompromis, men lav vægt og komfortabel er 2 gode ting.
    Køber ikke en hjelm hvis den får dårlig vurdering på Sharp.

• #7   27. jul 2021 Jeg kan godt anbefale en caberg, gode anmeldelse og prisen er okay.

• #8   29. jul 2021 Davida. Har en åben og de er bare lette og behagelige.
    Men ellers er du jo nødt til at prøve dig frem smiley

• #9   29. jul 2021 Du ved da ikke om hjelmen gør det den skal, før du har prøvet at styrte med den.
    PS. Det er ikke en opfordring . smiley

• #10   5. aug 2021 Jeg er ret kontant når det gælder hjelme, for grunden til at jeg kan skrive det her, er at jeg havde en god en på. Alle hjelme der sælges opfylder nogen egentlig ret gode krav, men visse af de billige hjelme er designet til at være stærke netop der hvor testudstyret rammer. Så heldig er man sjældent ude i trafikken.
    Køb den hjelm der passer dit hoved bedst, den skal sidde fast og må ikke rutsje rundt hvis du drejer hovedet hurtigt eller nikker uden den er spændt. Lad være med at lade prisen bestemme - hvor meget synes du det er værd at kunne rejse sig op efter et uheld og stadig vide hvem man er og kunne stoppe mad i munden selv?
    Jeg har aldrig kunne forstå dem der ofrer 14.000 på en anden udstødning og bagefter spørger hvor man kan købe en billig hjelm - og det er ikke møntet på dig.

Kommentér på:
Hvilken hjelm

Annonce