2.070 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
begynder motorcykel med lav sædehøjde (stort kørekort) begynder motorcykel med lav sædehøjde (stort kørekort)
Hej
Jeg er igang med at erhverve mig et stort kørekort, men jeg er ikke slev så stor.
Jeg er ca 173 høj og har en sølle vægt på 65 kg.
Jeg ledere efter noget street bike/naked bike. noget i retningen af en Honda CB500 fra 1995, Kawasaki ER-5 eller noget Suzuki GS500. Højdemessigt bliver jeg dog i tvivl når jeg bruger https://cycle-ergo.com/
Jeg er som sagt nybegynder og har ikke så meget vægt at flytte på, jeg jeg vil gerne kunne have fødderne fladt på jorden.
HJÆLP! budget ca 25.000
0 synes godt om
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
Cycle-ergo er desværre ikke helt præcis. Den tager ikke højde for hvor meget MC’en sætter sig i affjedringen nær man sidder på sædet, eller hvlr smalt sædet er.
okt 2015
Følger: 5 Følgere: 32 Emner: 45 Svar: 263
mar 2006
Følger: 1 Følgere: 17 Svar: 7
aug 2011
Følger: 50 Følgere: 84 MC-er: 3 Emner: 44 Svar: 1.419
Har kørt med flere knap så "store" personer som er vældig glad for den model.
Hvis du er nybegynder kan jeg varmt anbefale:
https://www.youtube.com/watch?v=BhOomvv6oNI
Skuespillet er skrækkeligt. Men budskabet er super når man er ny!
Derudover så prøv at se om der er plads i budgettet til nogen banekurser. Enten med FDM eller Mestersvinger.. Det giver en masse som ny på mc.
Roll-on god sommer!
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 1.378
Go´fornøjelse og kør nu forsigtig, det er pissefarlig at køre mc
jan 2015
Følger: 1 Følgere: 18 Annoncer: 1 Emner: 4 Svar: 695
Bemærk at der ikke er noget F.
Den hedder også Suzuki Inazuma.
Jeg havde en til vinteropbevaring i nogle år og jeg var meget overrasket over hvor lav den var når man satte sig på den.
Jeg vil påstå at den er lavere en ER-5 og de andre der nævnes. Og så er det en fed cykel lige i den stil du gerne vil have.
feb 2016
Følgere: 1 Svar: 148
jul 2017
Følger: 17 MC-er: 1 Svar: 1
Helt ny istandsat, nylakeret ved en professionel MC maler. Og motoren er totalrenoveret. Synet Maj 2020
Det var meningen at jeg selv ville køre lidt sommer hyggekørsel, men den er for lav til mine 187 cm.
Der er helt sikkert bedst til en der en mindre end mig.
mar 2008
Følger: 1 Svar: 61
Hvis man erhverver sig et MC kort, må man da have bare en lille en idé om, hvad man egentlig har tænkt sig at køre på?
jan 2015
Følger: 1 Følgere: 18 Annoncer: 1 Emner: 4 Svar: 695
Trådstarter har netop en stor ide om hvad han gerne vil køre på.
begynder motorcykel med lav sædehøjde (stort kørekort)