1.861 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Begynder motorcykel? Begynder motorcykel?

Hej jeg går og kigger på motorcykel, har kigget på en suzuki gs500 og en Suzuki gsxr 750, er der noget af det man skal holde sig fra, og er der noget man skal være ekstra opmærksom på når man købt brugt mc ved privat?
Andre forslag til en stabil mc med lidt motor?

Påforhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begynder motorcykel?
  • #1   24. apr 2012 CBR 600 F4i

• #2   24. apr 2012 der er da godt nok stor forskel på en GS500 og en GSXR 750

• #3   24. apr 2012 Hvilken en af dem er det bedste/ mest stabile køb Jesper ?

• #4   24. apr 2012 Ronnie:

Det kommer 100% an på årgang og hvordan de er passet. En GS500 der har kørt 90.000km kan være i bedre stand end en GSXR med 25.000km på klokken.

Du skal afgøre med dig selv om du kan styre din gashånd.

Jeg gjorde den store fejl synes jeg selv at købe en GS500, fordi jeg hurtigt blev træt af den.. - Dengang kørte jeg hygge kørsel, og der er det altså sjovere med noget mere træk, selv min 1 cylinderede savage var sjovere!
    Nu er MC mit primære transport middel og jeg har da tænkt på at finde mig en mere økonomisk cykel, men den er bare for fed at køre på den jeg har til at jeg har lyst til at skifte..

Behovet for dig er??? -transport eller hyggekørsel?
    Eller en blanding? som mig..

For du kan snildt starte på en BMW s1000r bare du kan styre dig.

Afgøre med dig selv om det er fornuftigt, vi kender jo ikke din mentalitet.

• #5   24. apr 2012 Mc'en bliver mit primære transportmidel, men den skal gerne være lidt kvik når jeg giver den gas, men det skal stadigvæk være noget til en 20-25000 ? Har også bare hørt at man bliver hurtig træt af gs500'eren smiley
    Men ved du om gsxr'eren er spændende nok og er de kendt for at være stabile?

• #6   24. apr 2012 det skal ikke være en gs500 hvis den skal være kvik når du gir gas...
    selv om det er en fin begynder cykel, men du blier træt af den.

• #7   24. apr 2012 Tak Brian, Jeg har set de her hyosung gt650 som er ret fede at se på, men et det noget bare noget billigt kineserlort ?

• #8   24. apr 2012 Jeg køre gsx 600 f fra 97 den er jeg sgu glad for og der er mere træk i ind en 500 smiley

• #9   24. apr 2012 Jeg begyndte med den under min profil.
    Kunne dog godt tænke mig noget større nu efter et par år smiley

• #10   24. apr 2012 En ældre Suzuki sv650 ville jeg vælge i dit sted, har en kammerat hvor vi fandt en fin en til 24.000 det vil jeg mene er det mest fornuftige,

• #12   24. apr 2012 NM alene medfører ikke bedre optræk, det medfører dog bundtræk.

• #13   24. apr 2012 Det er med damer som med motorcykler, hellere vælge den der tænder dig den mest fornuftige!

Ergo køb den maskine du ønsker, hvad Hyosung angår så er de lavet i Korea og ikke Kina. utroligt hvor lige folk undersøger inden de skriver i forum.

Petz

• #14   24. apr 2012 Kawasaki Ninja ZX6R se evt. min

• #15   24. apr 2012 jeg startede med suzuki gs500 og endte efter en sommer med en Suzuki gsxr 750. jeg har lange ben og er 176 cm høj sidde stillingen på 500 passede rigtig dårligt og gav ondt i knæ og ryg . derudover følte jeg jeg manglede overskud til at overhale på motorvejen. min 750 ligger suverænt på vejen , den er tung, men nem at køre og med noget mere smæk i motoren.

• #16   24. apr 2012 helt klart en sv 650

• #17   24. apr 2012 Ronnie: Har intet kendskab til gsxr'en, men du kan regne med det ikke er nogen dårlig motorcykel. Igen alt efter hvordan den er kørt og behandlet.

Jeg glæder mig til en dag at få råd til at købe en sprit ny, så er der sgu ingen tvivl:D

Kommentér på:
Begynder motorcykel?

Annonce