441 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Suzuki SV 650. Suzuki SV 650.

Ja, nu der jo godt nok næsten 2år til jeg skal have ny cykel, men jeg er da allerede begyndt at kigge på kandidaterne.

Nu er jeg brændt total varm på en SV650 med fuldkåbe. Ikke med de runde former, men den med et ægte racerlook.

Og så er det vigtigt at kæresten kan køre med, GSX-R'eren som jeg har nu, er meget kritiseret for dens bagsæde, som faktisk er hårdt som en sten. smiley

Hvordan sidder man bag på sådan en SV, og hvordan sidder fodhvilerne i forhold til? Det er nemlig også vigtigt at benene kan hvile lidt mere afslappet end på GSXReren da vinklen er lige skarp nok.

Og hvordan er sådan en ellers at køre på? V2 skulle jo være et plus har jeg hørt.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki SV 650.
  • #1   12. aug 2005 jeg er ihverfald glad for min smiley
    ved dog ikke med passagerkomforten, jeg har afmonteret bagsædet.

• #2   12. aug 2005 OKay.. det er også sådan en som din jeg vil have. Bare med kåbe ned over motoren.

• #3   12. aug 2005 Sv650s er en fed cykel og man sidder faktisk ret godt bag på... V2 er en meget anderledes motor at køre med frem for R4, nogen kan lide det, andre kan ikke... Så der er ikke andet for, end at prøve dem... Et andet stort plus ved 650 er at den er billig at forsikre...

• #4   12. aug 2005 bundkåben er ekstraudstyr og koster vist ca. 4000,-

som michael siger føles 2 og 4 cylindrede maskiner forskelligt.
    Jeg kan meget godt lide V2'eren, men har dog ikke meget erfaring med 4 cylindrede til at sammenligne med.

• #5   12. aug 2005 Ellers er en Hyosung også et godt bud.
    Har en kammerat der lige har fået sådan en, og der er virkelig træk i den. Mere end hvad jeg mindes den gamle SV'er har.
    Han siger også selv den er nemmere at køre i sving med, end hans brors SV650s...

Og så er den jo billig ;o)

/
    Jesper

• #6   12. aug 2005 Hej
    Man sidder rigtigt godt bagpå, og sædet er så højt at de fleste kan nå at se udover føreren.
    Hyosungen er for tung og gammeldags konstrueret, så glem den. Den er sikkert heller ikke så nem at komme af med igen. Brug hellere ekstra penge for at få en SV'er af de nye.
    Hilsen TH

Kommentér på:
Suzuki SV 650.

Annonce