Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skyder flammer
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.914
    #1   22. aug 2020 Er potten med Carbon svøb?

Hvis ja, så burde du lukke for PAIR systemet så den ikke gør det mere.

Hvis nej, så går du bare amok. Regn med at skulle smide en DB killer i den snarest, for at undgå bøde.

• #2   22. aug 2020 Ja, den er af Carbon, hvad gør forskellen ved Carbon og ikke Carbon ift. om det er ok eller ikke?

Har smidt dB killer i allerede ????
    Tak!

• Sajmon ™

#3   22. aug 2020 Min erfaring er at kulfiber potter er lidt sarte sammen med V2'ere. Pulserende motorgang og prutter i udstødningen kan være lidt hård ved ulden, så den brænder af - og så rister man igennem Carbon svøbet...

• #4   22. aug 2020 Ok, det giver mening. Øv
    Jeg må heller få en ekspert til at se på den så
    Tak

• Sajmon ™

#5   22. aug 2020 Det behøver du ikke. Det er bare dit PAIR system du skal blokere.

Du skal lige ned under tanken - så sidder der en stak slanger og en ventil. Den ventil har en slange op i bunden af luftfilterkassen - den slange skal man blot blokere, og så er sagen bøf.

Hvis det er nemmere for dig, kan du også blokere de to slanger som sidder ovenpå topdækslerne.

• #6   23. aug 2020 Det må jeg næsten prøve selv, så kan det være jeg også lærer noget
    Tak, endnu en gang

• Sajmon ™

#7   23. aug 2020 Det er ikke så slemt. Du kan se billeder af PAIR systemet på de fleste reservedels sider, så du kan se hvilke slanger du skal blokere.

Der er en fra krumtaphuset, som smider oliedampe op i luftfilterkassen - den må du IKKE blokere.

• #8   24. aug 2020 En nem måde at blokke slangen på, er at tage slangen af og stikke en golf tee ind i enden. Spænd med skangespændebånd.

• #9   28. aug 2020 En endnu nemmer måde at blokke slangen på er at skrue en bolt ind i den og så et lille spændbånd. Det har de fleste hobby mekanikere da liggende. Hvem fanden har en golf tee liggende:-)

Kommentér på:
Skyder flammer

Annonce