Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ducati 750 sport?
  • #1   25. jan 2008 Den jeg har kigget lidt på er fra 2002 og har kørt 22.000km

• #2   25. jan 2008 Hvis den tidligere ejer har fået den serviceret indenfor intervallerne er den god nok. Har han selv forsøgt, eller forsømt den er det mindre godt.
    De er stabile nok, og uden egentlige fejl. Men som sagt, er det kun i tilfælde at serviceringen har været god nok.

• #3   25. jan 2008 Prøv at smide spørgsmålet ind i V2-gruppen. Der er masse af Ducati ejere der sikkert vil bidrage med lidt erfaringer.

• #4   25. jan 2008 Hvis service er overholdt,ingen problemer,Har en ven der har en 900 ss m meget udstyr på til on 100-105 k,En.900 ville jeg gå efter meget bedre moment,og lad være m at købe fattig-model (Dark version).

• #5   25. jan 2008 Johnny Modsat 900 modellen er 750'eren mere omdrejningsvillig. Det er der nogen der sætter pris på.

• #6   25. jan 2008 rigtigt Jesper,men det en ældre konstruktion,omdrejn så hellere en 800,Syntes nu ducatiernes force er moment.

• #7   25. jan 2008 Som flere skriver skal service bare være overholdt og tandremmene skiftet , så er der ikke noget at være nervøs for! Mange skriver som om Ducati er noget der går i stykker hele tiden, men jeg har haft en del Ducati og har ikke oplevet det fænomen men sørger også for at passe og vedligeholde dem!

Mvh
    Poul

• #8   25. jan 2008 Er utrolig glad for min. Gode køreegenskaber som gør den god at lære lidt svingteknik på. Nogle kalder motoren godmodig, dvs ikke så mange kræfter, men med et dejligt moment som leveres hele tiden (flad momentkurve, tjek min profil og se kurven). Altså både kørenegenskaber og motor uden overraskelser.

Teknikken er simpel og man kan lære en masse, uden at komme galt afsted. Som sagt så er de ikke kendt for problemer på den side, hvis man vedligeholder rigtigt.

Kommentér på:
Ducati 750 sport?

Annonce