{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ducati 750 Sport
  • #1   5. jun 2007 Hey Christian. Du kan evt. spørge ham her.. :=)

http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=8242

Mener dog han er ude og rejse i forbindelse med noget arbejde. Men han svarer vel stadig når han lige kommer forbi en computer. :=)

• martin d
    martin d Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41
    #2   5. jun 2007 Det er en fed cykel. Min første var så'en, og har haft Duc lige siden. Har den fedeste lyd og møg sjov at køre på. Vær opmærksom på at alle service er overholdt, tandremme skal skiftes hver 10000 eller 2 år. Derudover skal der justeres ventiler lidt oftere end på andre cykler, men ellers mener jeg ikke der er noget. Ikke verdenens hurtigste cykel - men en god start!

• #3   5. jun 2007 Tak for det!

Hvis der er andre der har nogle gode råd, er i meget velkomne til at skrive lidt her!

• #4   5. jun 2007 Den her ville blive leveret nyserviceret, med ny T-rem, kædekit, fordæk og ventil justering!
    Den stod helt org kun monteret andre potter!
    Hvordan med kobling i sådan en fætter! Er det våd ell tør kobling??? Den lød meget rolig fra motoren, syns ikk den raslede/tikkede!

• martin d
    martin d Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41
    #5   5. jun 2007 Har du spørgsmål bare spørg. Jeg fik skiftet motor i min til en 900ie og har sidenhen solgt den for at købe en 749'er. Lavede en del på min 750s'er så bare spørg løs...

• #6   6. jun 2007 Er den holdbar nok???

Har hørt en del om at den kun er for rige folk. da de er dyre i res dele, og tit går i stykker!!
    Hvordan med service intervaller?
    Har en ide om at tandrem er for hver 10.000km!

Kommentér på:
Ducati 750 Sport

Annonce