{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

giv aldrig en kammerat en arm {{forumTopicSubject}}

hej min bedste ven er kommet godt og grundigt til skade.

Det skete ved at han fik en "arm"
( i ved hvor man tager fak i armen på sin kammerat, som køre på et motor køretøj, når man er på cykel)
af en af mine andre kammerater som kørte på scooter
( ved godt i ikke køre på scooter men det kunne jo lige så godt have være på mc)

Men de kom så kørende ned af en vej i skagen som går ned af en bakker ca midt i skagen. Det var vel ved en 10 tiden om aftenen, og de har nok kun kørt omkring 40-50 sytkkker. Men på den var stod en stål kontainer, og min kammerat ramte den lige i et hjørne så han, røg videre og skramte hovedet et par meter hen langs kontaineren. hvor efter han havde taget farten af i sammenstødet/ faldet.
i dag og igår har han ligget på intensiv afdeling i Ålborg, og jeg fik heldigvis afvide at han er stabil nu.

men alt i alt skal han have sat næse, et øre og panden på plads da det er blevet kraftigt udsat, der er også sket noget mer ryggen men man ved endnu ikke hvad, han er ikke lam, og hjernen fungere fint ( Heldigvis) han her højstsandsynligt brækket 1 arm og et ben. med de kunne ikke sige det endnu, da han er meget bedøvet pga smerterne.

synes bare lige jeg ville fortælle hvor slemt det kan gå, bare fordi man ikke lige gad træde i pedalerne selv.

Men han skal under kniven imorgen så vi håber det går godt ( alle lægerne siger det gør)

Mvh Rune. fortsat god aften ( og så der lidt at tænke over :S )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  giv aldrig en kammerat en arm
Kommentér på:
giv aldrig en kammerat en arm

Annonce