678 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

FIGHTER STJÅLET !!!!!!!! FIGHTER STJÅLET !!!!!!!!

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1709

Hey alle sammen...
Kl 9.30 er denne Fighter bevet stjålet i Århus. Carsten ville sælge cyklen og en interesseret køber kom forbi. Han ville prøve en tur på cyklen og gav Carsten nøglerne til sin bil.
Han og cyklen kom aldrig igen. Og bilen var stjålet...
Så hvis i ser cyklen så giv Carsten eller mig besked. Og selvfølgelig også panserne hvis det er... Og hvis i ser tyveknægten..... SÅ KNALD HAM EN !!!!!

Tak for hjælpen.... og pas på jeres kværne !!!

VH Frank A

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FIGHTER STJÅLET !!!!!!!!
  • lars o
    lars o Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 94
    #1   22. apr 2005 så´en et svin... den mand burde have skåret hænder af

• #3   22. apr 2005 Opfindsomheden kender ingen grænser, sådan et dumt svin

• #5   22. apr 2005 håber svinet har efterladt nogle fingeraftryk i bilen, så politiet har lidt at gå efter.
    Eller at i kan finde ham ved at kigge på nogle billeder på police stationen ..

skal nok kigge lidt efter den heroppe af ..

• #6   22. apr 2005 Jamen hvad sker der!??

Det er da for langt ude!

Holder øjnene åbne i Århus!

• #8   22. apr 2005 Ja.... og jeg vil gerne leje den...;.)

• #9   22. apr 2005 Jamen det er sq da utroligt!!!...

Føler virkelig med Carsten :o(

Holder både øjne og øre åbne for fulde gardiner... har strammet løbeskoene samt spændt buen, så en knytter er klar til affyring!!...

• Jesper R
    Jesper R Tilmeldt:
    okt 2004

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 97
    #10   22. apr 2005 satme surt, men jeg syns tit man hører omden med en prøve tur og så er den væk, et godt råd de fleste har et digital kamera i dag eller man kender man nogen der har det tag et billede af prøve kører og kørerkort hvis de ikke vil nægt prøve turen

• #11   22. apr 2005 Jesper R: Helt rigtigt eller bed om at få udleveret kørekortet, til personen kommer tilbage... og hvis ingen kørekort eller anden brugbar "sikkerhed" haves, så er der ingen prøvetur (de kan selvfølgelig godt købe den uden prøvetur, men INGEN tur uden "sikkerhed").

Nu er det jo altid næmt at være bagklog, så det skal ikke opfattes forkert af Frank og Carsten...

• #12   22. apr 2005 Nej nej.... det blir det sgu heller ikke. Det med kørekortet har jeg også selv gjort da jeg solgte min den gamle. Men som Carsten sir: Når man får en bilnøgle og man står midt i en handel tænker man sgu ikke så langt....

• #13   22. apr 2005 Nej det er jo det... men det gør man så en anden gang!

• #15   22. apr 2005 Fuck, hva' sker der..
    Han skulle da godt nok ha' så mange slag!!

Holder øjnene åbne i det nordjyske..

• #16   22. apr 2005 en ting .... VED PRØVETUR SID DA FOR HELVEDE BADPÅ SÅ KAN DEN JO IKKE BLIVE VÆK:::: ELLER FÅ UDLEVERET PAS ELLER KØREKORT :OG TJEK OM DET ER DEN RIGTIGE

så sker det aldrig....

så LÆR DET DOG

• #17   22. apr 2005 Jeg kører en tur om lidt, så skal jeg nok holde udkig efter den!

Mvh. Rune

• #18   22. apr 2005 Jeg ser efter i vest... Håber sq i finder den... Vi hænger ham op i forhuden, og tvinger ham til at ornanere... :o)

• #19   22. apr 2005 Thomas R: Har du nogen sinde tænkt på hvor nemt det vil være at få fat på et falsk pas eller falsk kørekort??? Altså hvis man virklig vil. og har penge nok... De er så gode at alm menesker ikke kan se det!!!

Så ta aldrig fejl det kan altid ske...

Og nej jeg har ikke noget med den slags at gøre, er bare overbevist om at man altid kender nogen som kender nogen som kender nogen....

• #20   22. apr 2005 Tror også at den dag jeg skal sælge så tager jeg billede af personen, får bilnøgler, ser ID og håber på at personen har en ven med der venter på at "testkøreren" kommer tilbage...
    Ved næsten ikke hvordan dælen man skal sikre sig!!! Det er jo lige før det er bedre at sælge til en forhandler, og så få det mindre i ren handel, end at løbe risikoen....

Ved det sq ikke man bliver nok aldrig sikker nok smiley

• #21   22. apr 2005 Det er squ surt! Men har der ikke været kontakt mellem sælger og køber inden "handlen"? Så kan man ringe til TDC el. lign. og få oplyst hvilket nummer der har ringet. Og på den måde evt. knalde tyven via nummeret.

Bare en tanke, hvis det var...

• #22   22. apr 2005 Thomas S: Jo der har været kontakt. Men SIM kortet er spærret. Og i teorien kan han jo have købt det under falsk navn... Men er da sikker på at det nok skal blive prøvet...

Og som Rune siger så troe jeg sgu at det med at tage kørekortet ikke er løsningen. Det kan man sgu sagtens forfalske. Men man skal nok vænne sig til at tage billeder af dem der kommer og vil købe/køre.... træls at det har udviklet sig til ren overvågning og mistænksomhed i forbindelse med en handel...:-(

Kommentér på:
FIGHTER STJÅLET !!!!!!!!

Annonce