{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Et godt valg ?? {{forumTopicSubject}}

Goddag damer / herrer

Jeg har jo taget den fantastige beslutning at tage et stor MC kørekort hvilket jeg forhåbelig starter på her til september..
Og nu har jeg jo været rundt og kigge på forskellige forum´er og så faldt jeg over dette, hvor man egenlig kan finde utrolig mange gode hints og hjælp og så tænkte jeg jo at jeg skulle prøve chancen..

Jeg har læst op til flere post´s og er kommet frem til at en god begynder MC er enten en Honda 500 eller en Suzuki GS 500.
Og nu er jeg tilfældig fundet en:
Mærke: Suzuki
Model: GS 500 EF
Motor: 500 ccm
Årgang: 1995
Antal km: km 39.000
Farve: GRØN
Suzuki GS 500 EF 500, '95, km 39.000, GRØN, m.afgift, HELKÅBE, FLOT
Pris: Kr. 41.900

(link fjernet)

Men det eneste jeg var ude efter er om det er et røverkøb eller man bliver snyt .... personlig vil jeg ikke mene den ikke har nogle skader, man jeg har selvføldig også kun sat på den..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et godt valg ??
  • #1   21. jul 2005 Hva' var nyprisen på en GS 500 E i 1995 ? nogen der ved det, var det ikke deromkring de 45-50 kilo..syntes at det lyder dyrt 41.900 kr.- ikke noget røverkøb tror jeg.

• #2   21. jul 2005 Jeg synes det lyder en smule dyrt....

• #3   21. jul 2005 Har også selv lige været inde og kigge lidt og Ivan har ret .. men har så heller ikke bestemt mig endnu bliver nok også først næste år jeg køber dyret så der er masse af tid endnu...

Har det nok også mest tryg ved at købe den føste MC ved forhandler =)
    Men nu skal MC kortet lige i huset først men tak for reply

• #5   21. jul 2005 HMM jeg synes umiddelbare også det lyder ret dyrt når man tænker på at du kan købe en helt ny for under 55.000 (dog uden kåbe)
    prøv at kigge på dba.dk, der er enormt mange til salg lige i øjeblikket (både med og uden kåbe). mange forskellige årgange og priser.
    Men absolut et godt valg til en begynder-cykel

Heidi

• #6   21. jul 2005 jeg købte en GS 500 årg 99 i 2002 der havde gået 6200km for 38000 uden kåbe med en lille risse i et spejl og i et blink. kørte på den i et år og solgte den for det samme havde kun sat nye dæk på, godtnok var det ved køb af ny mc. men den pris du slynger ud syntes jeg er dyr.

en af mine venner har hentet en i Tyskland til ialt 21000 med afgift det var en 91 der har ruller 17000km med fuldkåbe. så hvis du har lyst så kig i tyskland og find en til omkring 1000Euro (det gav han)

kig også på DBA

• #7   22. jul 2005 Thomas H: Jeg har en Suzuki GS500E til salg. Cyklen er sort/grå (original jubilæumsfarve) og er købt i juni 2004 hos Enghave MC. Den har lige rundet 5.000 km. og ALLE service er overholdt. Den står som ny og kører rigtig godt. Var det noget, så kontakt mig på:

tsekke@hotmail.com

Jeg har endnu ikke fået taget nogle billeder af den, som er lagt herind. Jeg bruger den på arbejde og har ikke fundet tid til at tage billeder endnu, men hvis du er interesseret kan jeg hurtigt tage nogle. Jeg sælger den, med tårer i øjnene, på bekostning af at jeg skal flytte til England efter jul.

/Thomas

• #8   22. jul 2005 Hov... Det er den "nye" model, som bl.a. har bredere tank og sort stel. smiley

Kommentér på:
Et godt valg ??

Annonce