{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  godt valg i sverige
  • #1   20. sep 2010 Og at de skide SverigesDemokraterne heller ikke får noget at sige kan kun betegnes som en succes!

• #3   20. sep 2010 He he nu fik SD så 20 mandater og blev derfor vægten der kan få skålen til at vippe hver sin vej. Det er et godt valg og kan forhåbntligt
    få de etablerede politikere til at tænke sig lidt om. Men det var fryd at Salin blev klapset af. Pamper. . . .

• #4   20. sep 2010 Det er sku da på tide at debatten bliver taget.. De er godt nok nogle kyllinger hvad det angår...
    Heldigvis blev det ikke Sahlin der bliver statsminizel.. Jeg har selv stemt på de blå over hele linjen(desværre kun kommune og län, kan ikke stemme på riksdagen), da de rød/grønne ikke rigtigt kan få økonomien til at hænge sammen..

Med hensyn til Sverige demokraterne, så er deres politik at sænke indvandringen i Sverige med 90%, for at nå ned på det danske niveau!!! Desuden får de mandater i Rikdagen, så noget får de at sige, da de blå kommer i en mindretals regering, med 49,3% af stemmerne.

• #5   20. sep 2010 Hej Martin
    Blå har også kørt Sverige fornuftigt igennem krisen.
    Det er jo et chock i sig selv at det blev konservativ regering igen
    he he fryd. . .

kanonspændende valg. Det bliver også spændende at se hvordan
    de vil reagere i rigsdagen. Nu bliver de nød til at se dem i øjnene.
    idoterne har ikke fattet endnu at de kun har sig selv at takke for at
    SD er kommet i tinget.

• #6   20. sep 2010 Blå kommer til at forhandle med MiljøPartiet.. Men lad os nu se hvad der sker... Samtlige partier har jo forkastet at snakke sammen med SD. Men de blå er så "heldige" at de allerede under valgkampen luftede tanken om MP.. Så det de sagde under valgkampen, er også det de gør efter... Hvis det bliver muligt.. smiley

• #7   20. sep 2010 "Kasper K
    Med den slags antidemokratiske holdninger, så tror jeg du ville passe godt ind over i sverige."

> Kristoffer H
    Hvordan antidemokratiske? Jeg anfægter ikke at de er valgte, bifalder blot, at de ikke får nogen parlamentarisk værdi! Du må lige få nogle voksne til at læse højt , og forklare det, hvis det er for utydeligt formuleret for dig!

Og René B, kan du ikke lige uddybe din sidste kommentar? Hvem suger hvad, hvor meget og af hvilken kasse?

• #10   20. sep 2010 Jeg bor faktisk i Sverige.. Så det betyder skam en del hvem der bestemmer for mig.. Og lad mig sige det lige ud.. De har ingen debat omkring indvandringen i Sverige.. De er bange for at blive kaldt racister.. Prøv lige at tage en tur til Australien, USA eller Canada.. De er iskolde.. Hvis ikke man kan noget de kan bruge, så skal man ikke ind.. SLUT... I Sverige kan hvem som helst komme ind. Og da økonomi har været meget oppe i valgkampen, er det da relevant at vise hvad det koster med den indvandring.. Der er mange ting der skal bruges penge på, og jeg forstår godt de svenske statsborgere, hvis de syntes de skal stå først i køen.. Det gør de rød/grønne ikke.. De blå holder sig neutrale, Sverige Demokraterne tager den debat op ingen ved røre ved.. Og PT er de faktisk tungen på vægtskålen, parlamentarisk set, med mindre Reinfelt kan finde nogle andre at arbejde sammen med..

PS: Jeg stemte på de blå..

• #11   20. sep 2010 Fint valg..

Og det bliver formentligt endnu bedre næste gang..

Kommentér på:
godt valg i sverige

Annonce