Med fare for ballade og skideballe :o( Med fare for ballade og skideballe :o(
Jeg er på udkig efter en "ny" mc, det jeg søger er en mc hvor der ikke er blevet betalt afgift. Grundet jeg ikke er den store opsparer, håber jeg på at finde en som evt kunne være int i at bytte med noget af en art. Feks et sæt surround som jeg har, skal nok ligge info nede i bunden af siden hvis nogen er int..
Det jeg er mest int i er nok en kawasaki ZZR600 fra 1993 eller noget i den stil.
Hvis det støder nogen at jeg laver et sådan indlæg, så skriv endeligt, og jeg sletter asap.
mvh
Et sæt JAMO E770PDD sælges.
Sættet består af 2 stk E770, 2 stk E700SURround, 1 stk E7CENter, samt 1 stk E7SUB.
Sættet er i en finish som JAMO kalder DARK APPLE, som er en "kirsebær" farve..
Det er kun de 2 fronte der er blevet brugt lidt, ca 25 timer, og de er blevet spillet forsvarligt til.
Surround, center og sub har aldrig spillet, de er kun blevet sat op, aldrig monteret ledninger. Så det skal først spilles til.
Der kan læses om sættet her: http://www.jamo.com/Default.asp?ID=1631
Sættet er selvfølgelig i perfekt stand, da det jo er som nyt!
Sælges for højest bydende hvis det findes acceptabelt.
Inden i byder kan i selv tjekke priserne, så ved i selv hvad der er fornuftigt.
mvh
ps. Nu har jeg som skrevet kun brugt frontene, og de leverer en dejlig kontant bas, og en utroligt ren diskant, takket være JAMO`s DTT system.
sælges kun grundet pladsmangel, og mangel på penge til mc.
Med fare for ballade og skideballe :o(